Promiňte je tam dost chyb.
Vyběhla sem mezi autama na silnici a doufala že nic nejede......
Než sem to stačila přeběhnou, slyšela sem zvuk brzd a pak jen citila bolest.
*Pohled Zayna*
Koukal sem na film a v tom mi zazvonil mobil, zvedl sem ho..prosim? Řekl sem.
Dobrý den u telefonu doktor Set, vaší přítelkyni nám sem před hodinou přivezly, mohl by ste sem přiject? Dořekl doktor a ja hodil mobilem o zem.
Harryyyy. Křičel jsem a hledal ho...poprosil sem ho jestli by mě hodil do nemocnice za Alex. Ano! Aaa co se stalo? Ptal se.
Ja ja ani nevim, řekl sem.
Přijeli sme k nemocnice, vběhli sme do vnitř a já se poptal na na doktora Seta.
Sestřička mi řekla že je na operačním sále s Alex. S Harrym sme si šli sednout k sálu a čekali na doktory.
*asi po 3 hodinách*
Konečně vyšli doktoři ze sálu, hned sem je zastavil.
Zayn Malik? Zeptal se mne jeden z doktoru.
A-ano...co je s Alex?
Vaše přítelkyně měla krvácení do břicha, operace proběhla bez komplikací, bude v pořádku, zítra ji přijdte navštívit, nashledanou. Řekl doktor a odešel.
Jeli sme tedy domu, vešel sem do pokoje a svalil sena postel, když sem si představoval že by Alex zemřela, naplnili se mi oči slzama. Šel sem tedy do sprchy a pak si lehnout. Zapl sem si notebook a koukl co je kde nového. Na facebooku se objevili moje a Alexiny fotky a popisek "konečně umřela mám víc šance se dostat k Zaynovi" nebo "stejně sem jí neměla ráda, patří jí to" v tu chvíli se mi začali zase oči plnit slzama. Napsal sem tedy status "Alex bude v pořádku, díky bohu. Nevěděl bych bez ní žít , moc Jí Miluju xoxo"
Hned se tam objevovali komentáře typu "moc vám to přeji" a tak...
Zaklapl sem notebook a šel spát.
Ráno sem se vzbudil, nasnídal a jel k nemocnici, před nemocnicí byli novináři,ptali se mně na otázky"Žije Alex?" "Jak na tom je?" .. spousta novinářu, štvalo mné to, jakštak sem prošel a šel za Alex. Byla vzhůru přiśel sem k posteli chytil ji za ruku a dal ji pusu. Koukla se na mne ale nemluvila. .........
No po dloooouhý době další díl :)
Snad se bude líbit. :\ :)
ČTEŠ
Sorry...I Love You
Short StoryZayn zjistil že to Alex pořád dělá..jak to nakonec skončí? opustí jí? bude s ní dál? jakej bude jejich život a co se bude dít?