11BÖLÜM

6.1K 99 4
                                    


( BARAN ATEŞ'TEN DEVAM )

ben düşünceye dalmışken, kapı bi anda çaldı kalkıp kapıyı açmaya gittim sonunda semih oğlum nerdesin sen ya buraya gelmek o kadar zormu. 
-abi ya markete de gittim bi kaç ıvır zıvır aldım eve'de kız nerde 
uyuyo gel sen içeri geç bende dolaptan iki bira çıkartıyım.
_ olur abi 
bende direk mutfağa gittim dolaptan iki bira alıp salona geçtim birini semihe uzatıp ötekini açıp içmeye başladım .
- abi napıcaksın kıza direk öldürcekmisin yoksa acımı çektirceksin .
acı çeke çeke ölücek ,benim kardeşim'de olduğu gibi ve ahmet özerde ailesi gibi ölücek ve bizde hayatımızın daha güzel tadına varıcaz. 
- abi kızı acı çektirip bıraksak o kadar suçu yok tek suçu ahmet özerin kızı olması.
bak sende diyosun bu suç artar bile niye acıdınmı benim kardeşime kimse acımadı bence sende acımayı kes ve gidebilirsin yağrın işe gelmicem sende holding bi sıkıntı istemiyorum olursada beni arıyosun .
- tamam abi hayırlı akşamlar .
diyip çıktı aslında semih haklıydı, kızın ve annesinin suçu yoktu ama benimde masum kardeşimin suçu yoktu ve evet kardeşim ölmedi amerikada tedavi görüyo, bense öldürüyorum acı çekceklerine ölmeleri daha iyi . hemen merdivenlere çıkıp odamın kapısını açıp üstümü çıkarmadan kendimi yağrına hazırladım ve derin uykuya daldım.

( ÖYKÜ ÖZER'DEN DEVAM )

ahh başım diyerek gözlerimi açmaya çalıştım . ama her tarafım ağrıyodu gözlerimi açmaya çalıştıkça göz kapaklarım sızlıyodu noldu bana böyle ya, biraz daha zorladım kendimi, ve sonunda açtım ama burası hiç benim evime benzemiyo ve çok karanlık , halbuki sabah oldunu düşünüyodum yavaşça ayağa kalkmaya çalıştım ve kapıya doğru , yürümeye başladım tam kapıyı açıcakken bi anda kapı yüzüme çarptı ben kendime gelmeye çalışırken , o iğrenç sesi duydum 
- ooo küçük hanım sonunda kalkmış .!
neden burdayım buna adam kaçırma diyoruz ben size bişey de yapmadım ya ayrıca hangi devirde yaşıyoruz . farkındamısın sen ayrıca beni hastaneye götür canım çok yanıyo.
- ahahah hastaneyemi götüreyim ımm bi düşüniyim hayır bunlar daha ne ki daha çok yanıcak şimdilik bu çöplükte kal ben sana bayat ekmek getirip geliyorum yan komşu insaflı köpeklere bırakıyo ordan sana yemeğini alıp getiricem annene verdiğim gibi.
diyip çıktı ama benim anlamadığım annene verdiğim gibi derken gelmesini bekliyodum ama annemi bu öldürmüş olamazdı olsada neden biz onu daha tanımıyoruz bile yani bi şerefsiz öküz olduğunu biliyorum o  kadar.
kapı bi anda açıldı ve iğrenç kokan tabakla geldi.
- al ye yani açsan tam size göre yemek annen çok beğenmişti köpek gibi saldırdı diye bilirim .
bi dakika annem diyosunuz benim annem öldü ve trafik kazasında öldü. 
- ahahah hayır ben öldürdüm trafik kazası falan değil hemde tam bu odada bu yatakta öldü 
hayır olamaz diyip adama vurmaya başladım kandırıyodu acı çekmemi istiyodu ama ona bu isteğini vermicem odadan çıktı o iğrenç kokan şeyi odanın en uzak yerine koydum ve düşünmeye başladım. yapmış olamazdı dimi , adam öldürmek bu kadar kolay olamazdı ben sayıklaya sayıklaya uykuya dalmışım .




ACIMASIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin