Leo Barbara'nın onu zorla öpmesinin şaşkınlığını atıp Barbara'nın dudaklarından ayrıldı." Ne yaptığını sanıyorsun?" dedi Leo. Barbara sinsice (piçce) sırıtarak "Seni Johnny'den kurtarıyorum." dedi. Leo dehşete düşüp Johnny'i aramaya koyuldu. Ama bilmiyordu ki Johnny babasıyla (Gandalf) "BÜYÜ HATİP ANADOLU LİSESİ"ne gidiyordu. Leo Johnny'yi bad boy GPS'i ile hissedip nerede olduğunu aramaya başladı.
O sırada Johnny ; (virgüllü nokta)
Babasını bulmanın şokuyla uçan süpürgenin üzerinde ona sarılıyordu."İşte burası BHL oğlum" dedi Gandalf Johnny'e. Johnny heyecanlanarak konuşmaya başladı. "Hala inanamıyorem ( hafif şive gelmişti) babacığım. Seni çoh özledim." Babası özlemle ona sarılarak ( süpürgenin üstünde) " Me too. " dedi. Süpürgeden inerek Johnny ve babası akademiye girdiler.
Johnny büyülenmiş bir şekilde etrafı izliyordu. Gandalf Johnny'nin prşinden gelmesini işaret ederek yürüdü. Johnny bir odaya girdiğinde gözlerine inanamadı. Çünkü Leo içeride duruyordu. Leo hızla Johnny'e koştu ve özlemle dudaklarına yapıştı. Johnny de karşılık vermek istemedi ama biraz vermiş bulundu. O sırada Beşir (Aşk-ı Memnu daki Beşir) yeni aldığı kamerasıyla onları çekiyordu ve öksürerek kendini fark ettirdi. "Öhö öhö" Leo kendini istemeyerek Johnny'nin dudaklarından ayırdı ve Johnny hiddetle bağırmaya başladı. "Sen ne yapmaya çalışıyorsun? Önce Barbarayla işi pişirip sonra bana mı geçiyorsun? " dedi. Johnny Leo'nun ne diyeceğini dinlemeden odadan çıktı.
2. BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Johnny ve Leonardo'nun Büyük Aşkı
HumorJohnny ile Leo shiplemeyenlerde yani ne bilim