Perspectiva lui Luis
Este târziu , tocmai ce s-a terminat petrecerea și nu am somn . Stau in pat și ma holbez la tavan. Mă gândesc cum .... telefonul începe sa sune.
,,Hei iubito!",,Hei!"
,,Unde ești ?"
,, Acasă , tocmai ce am ajuns. Am fost sa o ducem pe bețiva de Dakkota acasă ."
,, Dakkota nu este betiva. Ai înțeles ? Ai grijă cum vorbești despre ea."
,, Auzi poate ar trebui sa ii spui ca vrei sa te despărți de ea. Ești împreuna cu ea de când te știu și încă nu ați făcut sex, adică nu ai fost in stare sa obții ceea ce ai vrut de la ea."
,, Poate nu am vrut asta de la ea. Oricum , de asta mai sunat ? Sa ne certam?"
,, Nu ! Voiam sa-ti spun ca părinți mei sunt plecați din oraș și sunt singura acasă.''
,, Iubito , așa trebuia sa începi . Vin in 15 minute. OK?"
,, OK , te aștept"
Ce știe ea despre Dakkota mea , stau cu Megan doar pentru sex , nu știe nimeni despre noi și nici nu vor știi vreodată . Ma dau jos din pat , îmi iau geaca după scaun și ies. Cobor scările când îl aud pe tata țipând.
,, Luissssss.... unde te duci abia ce ai venit?"
,, Nu este treaba ta ."
Spun și ies . Trântind usa de la intrare. Ma urc in mașina și pornesc spre Megan . Da Megan este frumoasa însă nu mai frumoasa ca Dakkota , cum a spus și ea ca sunt cu Dakkota de când ma știu. Încerc sa fiu atent la drum și fără sa-mi dau seama ajung in mai puțin de 15 minute la Megan. Parchez mașina putin mai în față de casa ei , și intru pe usa din spate.
,,Megan ?" Spun mai soptit.,,Sunt sus."
Urc scările . Și intru la ea in camera . Este goală. Ies pe hol și văd o ușă deschisă. Ma îndrept spre ea și o văd pe Megan era intr-o cada gigantică acoperită de spuma.
,,Haide , apa e numai buna"
Nu aștept ca Megan sa îmi spună de doua ori că ma dezbrac și intru lângă ea in cada . Este atât de frumoasa are pielea măslinie, ochii căprui , nas mic și buze cărnoase . Părul negru prins in coc și breton deasupra sprâncenelor subțiri.
.............................................................................Este dimineața. După baia care a fost mai mult decât bine venită , ma rog nu ma refer la baie neaparat, am venit in dormitor și se pare ca am adormit aici . Deschid ochii cu greu și iau telefonul după noptiera de lângă pat , este ora 9:00 a.m. . Ma uit la Megan cum doarme cu capul pe mâna mea și cu piciorul peste bazinul meu îmbrăcată in pufosul ei halat roz. O prinde rozul o face atât de copila. Dar trebuie sa revin cu picioarele pe pământ și sa plec pentru ca este deja foarte târziu și cineva ar putea sa ma vadă aici . Așa ca încerc sa ma dau jos fără sa o trezesc încerc sa ii iau mâna ce la cap și ca prin minune fără pic de efort se întoarce singura pe partea cealaltă lăsându-ma parca sa plec. Nici nu stau pe gânduri ca îmi iau hainele in mâna și ies din camera. Ma duc in baie , ma îmbrac rapid. Când sa cobor scările se aud niște zgomote, părinți ei s-au întors. Firar! Asta îmi mai trebuia.
,, Ruchiard, mai sunt și alte bagaje?"
,, Nu , dar vin o te rog și inchide poarta."
Asta este șansa mea de scăpare după ce iese Greta pe usa cobor scările și ies pe usa din spate și ma încerc sa ma furisez .
,,Luis!?"
,, Buna dimineața , domna Greta " zic și o pup pe obraz ,, Sunteți forte frumoasa in dimineața asta"
,, O ... mulțumesc " rade și roșește se simte mândra și emoționată pentru complimentul meu , ,, haide intra te rog." Intra in casa ,iar eu o urmez .
,, Buna ziua , domnule ",,Salut, ce vânt de aduce pe la noi? Ai venit sa o vezi pe Megan ?"
,, Nu , mi-a zis mama sa vin sa va anunț ca poimâine seara este o petrecere in cinstea deschideri proiectului Jocelynei și sa nu uite doamna Greta ceea ce a vorbit cu ea."
,, Nu , cum sa uit, deja am rezolvat. Așa ii poți spune . Dar nu trebuia sa vii pana aici sa îmi spui asta!"
,, Știa ca sunteți plecați și nu a vrut sa va deranjeze in mini vacanța , nu știam ca veniți așa ca am trecut sa ii spun gardianului."
,, Aha , am înțeles . Bei un ceai?"
,, Nu mulțumesc , voi pleca acum, mai am ceva de rezolvat. La revedere!"
,, La revedere!"
Respir ușurat când ies pe usa . Intru in mașina si plec acasă sa ma schimb. Ma bucur ca mai trag cu urechea la conversațiile mamei uneori , altfel nu știu ce puteam sa ii spun Gretei . Oh firar la 10 avea întâlnire cu Dakkota și e 10:30 . Iau telefonul și văd ca am 10 apeluri de la ea . Așa ca o apelez:
,, Luis , unde ești te aștept de ceva timp?",,Am dormit mai mult , scuze . O sa ajung in 30 de minute promit."
,, Nu mai am nevoie sa vii . Am plecat deja"
,, Iubi....." rahat , a închis . Sunt atât de nervos . Arunc telefonul pe bancheta din spate și ma dau jos din mașina . Ma duc direct in baie și ma pun sa fac un dus ca sa ma calmez , sau cel puțin încerc sa fac asta .
CITEȘTI
O nouă viață
Romance,,Să vă spun despre mine , am 18 ani , am un frate ,o mamă care ma iubește și un acoperiș deasupra capului pot spune ca sunt împlinit.... " Taylor un copil modest cu o viața modesta , ajunge sa aibă o viața la care doar visa . El înfrunta nenumăra...