Perspectiva lui Taylor
Încerc sa ignor sentimentul de vinovăție care mi-a acaparat gândurile . Simt că totul nu va avea un final fericit . Însă ma bucur foarte mult ca Alex este bine , o sa aflu de ce Luis a acționat așa , însă Dakkota îmi pune bețe în roate , dar nu în felul acela. De fiecare data când închid ochii o văd pe ea. Văd ochii ei verzi precum peridotul , buzele rosee cărnoase , genele lungi ,întoarse și dese ,părul negru până la umeri . I-am memorat trăsăturile în acea seară în care pe tot parcursul nopții am privit-o ,am admirat-o ,am memorat-o atât de bine încât mi se pare ca îi aud glasul .
Deschid ochii , i-a stai putin ...! defapt chiar o aud , ma uit pe fereastra urișă și o văd plimbându-se dintr-o parte în alta foarte revoltată, țipând la telefon . Se ceartă cu cineva......
Nu stau pe gânduri prea mult așa că mă îndrept către poarta înaltă și o văd . Se pare că a terminat convorbirea .
,, Hei , esti in regula ?,,
,, Da, da sunt bine. ,, ofteaza lung si isi duce mana la frunte , este tot asa agitata . ,,Defat nu sunt bine , nu sunt bine deloc,,
,, Daca nu sunt prea bagacios , poti sa-mi spui ce sa intamplat? Adica .... poate te-as putea ajuta cu ceva anume la asta ma refer. ,, Deja am roșit, ma priveste si un zambet i se zareste , dar imediat revine in starea ei de nervi , ca si cum acel zambet nu ar fi existat niciodata .
,, Pai .... trebuia sa ma intalnesc cu Luis , dar mi-a tras clapa,, spune cu o ironie si o oarecum usurare in acelasi timp . ,, Dar tu ce faci , poate ai treaba si te retin ... ,,
,,Aaaaaa ..... nu . Voiam sa ma plimb si te-am vazut si m -am gandit ca esti suparata , asa ca vrei sa ma insotesti la o plimbare...,, Vai , nu pot sa cred ca mi- a iesit asta pe gura , ea voia sa se intalneasca cu iubitul ei si eu ce fac? O invit sa ma insoteasca la plimbare , nu o sa acepte niciodata asa ceva , nu sunt de nasul ei ... nu o sa ma ridic niciodata la nivelul lui Luis . O sa creada ca sunt un dobitoc , care incearca sa o abordeze. Defapt zambeste.... de ce ar zambi daca o sa ma refuze . Fața incepe sa ma arda foarte tare si cred ca am rosit , probabil de asta rade .
,,Okey! ,,
,, Serios ?!,,
,, Da haide. ,,
Mergem impreuna in josul strazi , umar la umar .
,, O da , ca mi-am amintit ... iti multumesc tare mult pentru ca mai ajutat aseara ,nu stiu ce m-as fi facut daca ma gasea mama in halul acela. Iti raman datoare vesniccc.,,
,, Da ... chiar nu ai pentru ce . Chiar imi doream sa vorbesc cu tine si sa te intreb daca te-a deranjat faptul ca te-am dus la mine in camera , sa sti ca am dormit pe canapea. ,,
,, Da am vazut dimineata... ,,
Dintr-o data un miros insuportabil ne face pe amandoi sa tusim ,este fum si o casa in flacari in apropriere.
,, De unde a venit tot fumul asta? ,, intreaba Dakkota foarte speriata de altfel.
,, Este o casa in flacari acolo. ,, ii indic directia cu mana , iar pupilele ei se dilata enorm , cand vede casa .
,,O , nu ,nu ,nu .... Anna .....,, Tipa si incepe sa alerge spre casa , prinde foarte repede viteza . Asa ca o strig si o urmez alegand.
Perspectiva Dakkotei
O doamne, atunci cand imi indica Taylor de unde vine fumul ma panichez foarte tare si incep sa aleg catre Anna deoarece era casa ei , la scurt timp dupa ce plec aud un tropot in spatele meu, Taylor alerga spre mine , strigandu -ma , din glasulsau se vedea ca era clar ingrijorat pentru cum am reactionat mai devreme, dar Anna este cel mai important lucru acum.
Zaresc cateva persoane prin fumul gros din fata casei , sunt parinti ei . Ma opresc in fata lor si incep sa ii intreb unde este Anna . Doamna Conor este cu fata in lacrimi si imi explica ca Anna a inhalat mult fum si ca a fost nevoita sa plece la spital. Imi da cheile de la masina ei sa ma duc la ea sa vad cum se simte . Asa ca il apuc pe Taylor de mana , in momentul acela pare foarte speriat.
În 10 minute suntem la spita prin usile de sticla imi vad toti prieteni care sunt deja acolo , inclusiv asa-zisele mele prietene care m -au lasat in fata usi . Am intrat impreuna cu Taylor pe usile din sticla si in secunda urmatoare toate privirile sunt atitite asupra noastra. De undeva din spate zaresc ochii albastri ai lui Luis, sunt foarte incruntati si goi ,nu cred ca am mai vazut privirea asta pana acum , o fi din cauza lui Taylor . Vine la mine si ma ia imbratiseaza , ii raspund la imbratisare .
,, Cum se simte Anna ? ,,
,, E mai bine, a inhalat fum , dar slava domnului nu asa mult incat sa ii afecteze viata , se odihneste acum! ,, respir usurata la vorbele rostite de Luis . Ma bucur ca este bine .
Este si Alex aici se indreapta catre Taylor , il salut din cap si el la fel . Cei doi susotesc ceva vreme dupa se indepareaza . Sunt foare fixata pe picioarele lui Taylor ,cum merg , indepartandu-se incat deaba ii aud pe Luis vorbindu-mi.
,,Ce ... scuze, ma gandeam la ceva...poti sa repeti , te rog? ,, ofteaza.
,, Am spus ce cautai cu ala ? Ati venit impreuna nu?,,
,, Da ... o sa iti spun mai tarziu . ,, Plec de langa el si ma duc la fete ...
CITEȘTI
O nouă viață
Romance,,Să vă spun despre mine , am 18 ani , am un frate ,o mamă care ma iubește și un acoperiș deasupra capului pot spune ca sunt împlinit.... " Taylor un copil modest cu o viața modesta , ajunge sa aibă o viața la care doar visa . El înfrunta nenumăra...