~2~

4 0 0
                                    

Yine kırılqanlıklar yine yalnızlık her zaman bunu düşünürüm beni neden buldu? Belki ömrümün sonuna kadar yalnızlığın içinde kalıcam ve yavaş yavaş batıcam.

Eşyalarımı aldım ve yola koyuldum. yine sıkıcı bir gün. Geceden beri kafama saplanan ağrı bir türlü geçmiyordu. Anlamıyorum ki hiç dünde üşümedüm dışarda neden kendimi kötü hiss ediyorum. Qaliba öteki tarfda bir sorun var. Yada ben kendimden uyduruyordum.

Sınıfda bir kaç kişi vardı. Hiç biriyle konuşmadığımdan umursamadan yerime en son sıraya geçtim. Yerim pencerenin yanı olduğundan dışarıyı rahat göre biliyordum.

Ders bitince eşyalarımı topladım ve dışarı çıktım. Koridorda yürürken elimde bir sızı hiss ettim. Elime baktığımda parmağımın kesildiğini ve kanadığını gördüm. Bıçak kesmiş gibi bir kesikdi. Ben de bıçağa hiç dokunmadım nasıl olur böyle gerçekten anlamıyorum anlayamıyorum. Burda bir sır var ve ben bilmiyorum. Çocukluğumda normal geçti.

Birden genç kızın gözlerinin önüne geçmişde yaşananlar geldi.

Genç kız elleri ağzı bağlı eskimiş evde haps edilmişdi. Çok korkuyordu. Hiç karanlığından bu kadar korkmuyordu. O kadar ağlamışdıki gözleri şişmiş ve çok kızarmışdı. Çok yorqundu çok açtı. 1 haftadır genç kızı gizliyorlardı. Deneyleri için. Yeni yaptıkları ilacı onun üzerinde deneyeceklerdi. Ama kızın bundan haberi yoktu. Kim bilir kaderinde bununda olucağı görse güler geçerdi. İnanmazdı.

Birden eskimiş kapı qıcırdayarak açıldı. Genç kız zorlada olsa gözlerini açtı. Karşısındakı kişiyi zorlada olsa gördü. Orta yaşlarında siyah giyimli biriydi. Elindede iğne vardı. Adam dizlerini kırıp yere oturdu ve kızın koluna uzandı. Kız karşı çıkamıyordu yapamıyordu. Sanki bir şey onun karşı çıkmasına engel oluyordu.....

İkinci bölümün sonuuu. Yeni bölümler yolda:D. Beğenmeyi ve yorum yazmayı unutmayın....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MühürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin