~5~

61 7 3
                                    

Wiktoria

Jest godzina 22:00 co oznacza, że jest późny wieczór, a ja postanowiłam się przejść muszę odreagować  Przemyśleć z drugiej strony  chce mieć z nim kontakt, ale jeśli  ten 'niby' przyjaciel to tak naprawdę  on? Jeśli  chce mnie tylko jeszcze bardziej zranić i wymyśla  tą bajeczke? Może wyglądam na naiwna ale taka nie jestem znam swoją wartość i wiem kto kłamie, a kto mówi prawdę, przez telefon tego nie zobaczę, więc jestem Pogubiona... westchnełam prawie nie słyszalnie i usiadłam  na pobliskiej  ławce myśląc  nadal nad tym wszystkim.

- Zabije go rozumiesz?! Straciłem  ją przez Mateusza! Od dzisiejszego  dnia nie chce mieć z nim nic wspólnego!!! - Usłyszałam na początku  alejki donośny męski głos.

Moja pierwsza  myśl to Brajan, ale to jednak  nie może okazać się prawdą , ponieważ  zbiegi  okoliczności nie istnieją przynajmniej  dla mnie.

- To odchodzę ze  StartRapu!! - znów do mojego ucha dobiegł ten głos, tym razem się odwróciłam na ten widok, który zobaczyłam moje serce przyspieszyło, a oddech wstrzymałam TO NAPRAWDĘ ON!

Wstałam z ławki biorąc torbę leżąca na niej i biegnąc w stronę  wyjścia  z parku, niestety  wyjście znajduje się w Stronę  Brajana, więc jak go tylko minęłam on musiał mnie zauważyć i zacząć iść za mną w mojej głowie pojawiło się następujące  pytanie "czy nie możesz mnie zostawić? ".

- Wika stój!

- Nie Brajan, nie wiem skąd się ty wziąłeś, ale Zostaw mnie w spokoju po tej całej akcji...

- To nie ja to pisałem tylko Obi...

- skąd mam mieć pewność?

- po prostu spójrz mi w oczy, a zobaczysz czy mówię prawdę...

Zrobiłam to co kazał, ujrzałam  w nich smutek,tęsknotę,  żal do jakieś osoby... może to wyda się dla was idiotyczne, ale ja go kocham i po takim czymś mu wierzę... nie wiem czemu zamiast normalnie  to powiedzieć jak normalni  ludzie robią  ja go czułe pocalowalam  w jego malinowe usta.

- Wierzysz mi? Co z nami? - spytał  z nadzieją w głosie.

- Jak na początku... czyli ci wierzę

- A ten pocałunek  miał coś znaczyć?

- Domyśl się - powiedziałam tylko te dwa słowa i odeszłam od niego z uśmiechem na twarzy, Boże co on ze mną robi?

\\\ JAK SIĘ PODOBA? 💞

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 14, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Tinder|| Wika x Bryan Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz