Suasana dalam SCA gelap gelita.
Ditambah dengan langit di luar yg mendung. Tanda mahu hujan lebat..Tiba2..
Ada kilat menyambar di suatu tempat..
Menampakkan susuk seseorang di situ..
Seorang gadis yg kecil comel tiba2 memeluk Go Hee.
Terkejut juga dia."Tak suka tengok kilat.. Takut"
'Budak ni sama macam seseorang yg aku kenal.. Takut kilat. Tapi aku opposite dengan kau, budak. Aku suka tengok kilat' bebel Go Hee dalam hati.
"Takpelah.. Kilatnya dah takde.
Amirul.. Tolong tengokkan budak ni. Aku nak pergi sana kejap"Go Hee melepaskan budak pelukan budak itu..
"Eh Go Hee. Kita mana boleh berpecah. Bahaya nanti. " kata Amirul
"Habis tu nak biarkan kita semua bergelap kat sini. Hanya dengan lampu dari fon je. Kalau habis bateri nanti apa jadi"
"Matilah aku kalau fon habis bateri. Tak hidup nanti. " kata lelaki yg berhoodie hitam itu..
"So.. Biarlah aku betulkan.. Aku tahu mana nak cari suis utama. Nak aku tak perlukan orang untuk teman aku"
Go Hee terus berlalu pergi
"Ceh. Berlagak gila. Pergilah kau! Kalau apa2 jadi nanti, jangan cari kitaorang pulak! "kata Ha Rin..
Panas hatinya mendengar kata2 Go Hee itu..
Go Hee menghentikan langkahnya..
"Huh.. Kalau berani,jomlah ikut aku sekali. Kata aku ni berlagak sangatkan"
Ha Rin baru sahaja nak pergi ke Go Hee. Tapi dihalang oleh Yeona..
"Kamu tak payah nak acah sangat. Kawal sikit baran tu. Biarkan je dia. Pandai2 lah dia tanggung sendiri"
"Tapi tindakan dia boleh kita semua dalam bahaya. Lagipun Ha Rin tengok SCA ni lain macam"
"Bukan kau seorang je yg rasa macam tu. Kitaorang semua perasan benda yg sama" kata Zia You..
-SKIP-
Dengan bersumberkan lampu dari fon. Go Hee berjalan sendirian mencari kotak suis utama..
'Mana benda alah tu. Tadi aku macam perasan ada orang lain kat kawasan ni. Mana orang tu' ngomel dia..
"Jumpa pon. "
Go Hee cuba untuk menghidupkan suis itu semula namun tiba2 ada sahaja tangan lain yg memegang tangannya menghalangnya untuk berbuat demikian.
Go Hee terperanjat..
Dia cuba untuk melepaskan tangannya dari cengkaman lelaki itu.
Dia menyuluh ke arah muka lelaki itu."N...a.. Jaemin??!! "
"Wah. Player ke 4 ni memang berani ye"
"Apa awak cakap ni? Player apa pulak ni.. Lepaskan tangan saya"Go Hee meronta2 minta dilepaskan..
-Di suatu tempat yg lain-
"Wah. Player ke 4 ni memang berani ye"
"Aku nak gunakan dia,tuan"
"Oh. Kau nak dia ke. Boleh je. Tapi kenapa? "
"Sebab aku kenal dia." kata Gadis itu.
"Wow.. Makin menarik nampaknya ye.. Okay. Pergilah ke sana. Buatlah apa kau nak buat kat budak tu. Dan perhatikan Jaemin sekali."
"Baik tuan"
Gadis itu terus lesap.
++++++++++++++++++++++++++++
YOU ARE READING
PROJEK SERAM NCTZEN (AF VER.)(CLOSED)
HorrorWelcome to NCT Zone!!! Once you get in.. Forever you're in there.. Berminat?? Tertarik?? Mari sertai kami.. Misteri dan cabaran menanti anda..