Sebaik sahaja pintu dibuka....
"Aarrrrr.. "
Ada seseorang lelaki seolah2 zombie datang menyerang Eun Bin..
Eun Bin menjerit.. Suara jantan keluar
"Aaaa!!! Ambik kau! "
Tendangan kuat dari Eun Bin menyebabkan lelaki zombie itu terpelanting jauh.
Eun Bin terus menutup pintu.
Kelihatan Hyunjae mula mahu pengsan akibat terkejut dengan perkara tadi.
Jeno berjaya menyambut Hyunjae dari terjatuh..
Tindakan tadi menyebabkan lebih ramai zombie yg datang..
"Woi! Tolong aku tahan pintu ni dari bagi diorang masuk" kata Eun Bin..
Nasib lah mereka semua lelaki.
"Jaemin, Jeno, Yangyang, Haechan, Jisung, Chenle. Lindungi perempuan2 ni. Dan tolong cari jalan penyelesaian sekali. " arah Johnny..
"Zombie apocalypse. Tapi sejak bila. Dan apa puncanya. Dan mana semua zombie ni datang" bertubi2 persoalan muncul dari Chenle..
"Err.. Budak ni dah pengsan. Apa nak buat." tanya Jeno sambil memegang Hyunjae.
"Hyunjae... " Aera terus pergi ke Hyunjae
Makin banyak zombie yg muncul.
"Guys.. Please tolong cari jalan penyelesaian.. Sebelum pintu ni pecah! "jerit Kun
"Sabarlah! Tengah fikir lah ni"
Marah Go HeeKrak!
Bunyi retakan pintu mula kedengaran.
"Aku tahu. Tolong tahan sikit lagi"
Go Hee terus berlari selaju yg mungkin..
Tak sampai seminit dia lari ke tempat mereka berkumpul dengan membawa pemadam api.
"Tahan nafas semua! "
Go Hee menyembur pemadam api jenis ABC.. Kabus putih tebal mula memenuhi pintu..
"Lepaskan pintu tu.. "
Para lelaki mengundurkan diri.
Tiada lagi rempuhan oleh zombie2 itu..
"Zombie takkan serang sebab dia tak nampak kita"kata Go Hee..
Dia masih menyembur sampai kosong pemadam tu.
"Mana kau tahu"
"Train to Busan. Kan ada part pelakon Gong Yoo tu sembur pemadam api ni. Dalam train. Ingat tak"
"Ouh yelah.. Pehal tak terpikir ek"
Semua menepuk dahi masing2 kecuali Ha Rin.
Dia menampar bahu Go Hee agak kuat.."Apasal kau tampar aku pulak! " tengking Go Hee
"Yg kau marah Kun kenapa?" balas Ha Rin. Ha Rin adalah peminat tegar Kun. Jadi dia agak melenting apabila Go Hee memarahi Kun tadi
"Dalam situasi macam ni pun kau masih nak pikir pasal bias kau. Ikut sukahati akulah nak marah siapa. Sekurang2nya aku tolong selesaikan masalah ni!"
Go Hee menolak bahu Ha Rin..
"Eh. Dahlah. Takyah gaduh pasal aku. Baik kita pergi dari sini sebelum kabus ni menghilang." Kun cuba untuk menenangkan dua orang gadis yg bergaduh itu.
"Han Ha Rin! Jaga sikit perangai!" jerit Yeona. Dia menarik lengan Ha Rin menjauhi Go Hee..
Apabila orang yg panas baran bertemu dengan orang yg kuat marah inilah jadinya..
YOU ARE READING
PROJEK SERAM NCTZEN (AF VER.)(CLOSED)
HorrorWelcome to NCT Zone!!! Once you get in.. Forever you're in there.. Berminat?? Tertarik?? Mari sertai kami.. Misteri dan cabaran menanti anda..