1

157 11 2
                                    

Open Your Eyes - Snow Patrol

ISABELLA

Sve je bilo ista stara stvar. Prizor je postao toliko poznat, da je bilo zastrašujuće. Muškarci su nosili svoja najfinija odela, dok su žene bile u svojim modernim haljinama. Sa uzdignutim glavama - njihove grube ličnosti, zaglavile su se ispod maske prefinjenosti. Novac i moć, je bio njihov željeni i najveći prioritet. Nije važno šta su uradili da bi ga dobili, sve dok je njihovo. 

Sedela sam u neudubnoj stolici, u haljini koja je previše pink po mom ukusu, prosejavanjem (o.O) moje viljuške kroz preskupim parčetom čizkejka, odbrojavajući sate kada mogu da odem odavde. Sedela sam sama u sobi punoj ljudi. Moja sestra je stajala nekoliko metara dalje. Bila je u neposrednoj blizini svog dečka, jer se zanese uz zvuke benda uživo. Delovala je srećno. Izgledala je punoletno. Starije. Mudrije. Teško je poverovati da moja mala sestra nema više pet, ali lepe šesnaest godine starije žene. Kako sedim sama ovde, gledam gomilu drugih šesnaestogodišnjih devojaka. Njihove haljine su previše bele i ukrašene. Njihovi pratioci (partneri) izgledaju previše kruto i nespretno u svojim elegantnim odelima. Koliko su možda ubeđeni da liče na mladog James Bonda, njihov govor tela podseća na dečaka koji pokušava da izgleda kao njegov otac u pingvinskom odelu. Izgledaju nespretno. Devojke izgledaju lepo i odraslo. Osećam se nelagodno gledajući ih kako igraju dalje u noći. 

Sećam se svog bala debitanata pre četiri godine. 

Mislila sam da je najvažniji događaj dan mog venčanja. Osećate se kao princeza u svojoj skupoj beloj haljini. Rukavice koje vam daju učine da se osećate kraljevski, a tiara daje nadu da ste zaista princeza. Sve oči su na vama, dok silazite niz stepenište sa svojom pratnjom držeći se za ruke. To je oličenje milosti i bogatstva. 

Moj pratioc je totalni kreten. Izabran od strane moje majke. Znam da je mislila sve dobro. Ali on je bio najnezgodniji tinejdžer sa kojim sam provela više od dva sata. Jonny Bradford. Srcem najbolji, ali se definitivno nije uklapao u moju definiciju savršenog partnera. Ruke su mu bile vitke kao i noge. Njegovo odelo se nije uklapalo sa njim, i kosa mu je bila prekratka. Potrudio se da bude 'savršen partner'. Nije me bilo briga. Sve o čemu sam istinski brinula je da 'izađem' iz društva i da potražim svoju ulogu kao zrela šesnaestogodišnjakinja. 

I sada imam dvadeset jednu godinu,  diplomirani fakultet, sama na debitanskom balu moje sestre. Mnoge devojke mojih godina su sada u braku sa svojim udvaračima. Ne mogu da budem zahvalna što nisam povezana sa gospodinom Four-eyed Bradford. Sladak kao što nije trebao biti.  Mislim da mi je srećna zvezda za svaki dan. Umesto da sa dvadeset budem domaćica, na putu sam da budem diplomiranik kome je dosadno u svom životu. 

Ne shvatajte me pogrešno. Previše sam zahvalna za blagoslove svog života. Nikad nisam bila gladna, hladna ili beskućnik. Uvek mi je povlađivano od strane najboljih kuvara i najvrednijih sobarica. Završila sam srednju školu sa šesnaest, i fakultet sa dvadeset. Dobila sam sve što sam želela na srebrnom poslužavniku. Ali ovde sam u Gucci haljini, koja bi mogla da nahrani selo u Africi, dosadan način života. Možda bih bila sebična. Možda ne bih bila zahvalna za ono što dobijam, i za način na koji sam odrasla. Ali sam zapravo, željna za nešto više.

''Izzy!''  pogledala sam i videla svoju sestru. Njena plava kosa, skupljena je u niskoj punđi. Njena haljina prikazuje kadar visokog skoro savršenog modela. Deluje srećno i nisam mogla da joj ne uzvratim osmeh sa istom količinom iskrenosti.  

''Nat, izgledaš prelepo'' njen osmeh dostiže njene oči kako gleda u mene. ''Gde je Eric?''

''Sa dečkima je. Mislila sam da ga pustim da se druži sa njima malo. Oni su otišli da puše cigare''  sela je pored mene i zgrabila čašu šampanjca. To je jedna stvar koja mi je smetala u ovoj visokoj klasi društva. Nikada ih nije bilo briga ako si maloletan. Možete pušiti cigare u sobi pozadi, ili pijete šampanjac iz staklene čaše, neće vas zaustaviti. Novac je govorio- uvek jeste, i bila sam umorna od toga. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 14, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Adore HS (prevod na srpski/hrvatski)Where stories live. Discover now