„Tak môžeme pokračovať.“ povedal si pri predstave hrania GTA5 o štvrtej. Niežeby ho to nebavilo hrať, ale... o štvrtej ráno? Aj tak išiel otvoriť človeku, čo predpokladal, že je jeho kamoš Selassie. No Maggie cítila niečo iné. Celá sa naježila a začala vrčať. Daniel sa prekvapene pozrel na jeho normálne kľudného psa ako vrčí a je pripravený na útok. Ale on sa už v jej hormónoch vzdal. Otvoril dvere. A čo nevidí! Namiesto Selassieho uvidel... zombíka. Moment, čo?! Čo?! ČO?! To bolo všetko na čo mohol myslieť. Šok ho znehybnel. A tiež nemal potuchy, čo robiť. Stál tam ako prikovaný až pokým prvotný šok opadol. Ale to už bolo neskoro. Zombík naňho skočil a Gogovi sa sotva darilo blokovať útoky zatiaľ čo Maggie poskakovala a horlivo štekala. Zrazu sa v Maggie čosi zaplo. Pud ochrany svojho pána. A zaborila zuby do útočníkovej lebky. Bezmocné telo padlo na Goga a on ho prevalil na druhú stranu. Rýchlo zavrel dvere a pozrel na jeho „záchrancu“. Krv mala po celej papuli a vrtela malým čiernym chvostíkom. Bol vďačný za záchranu ale nemal dobrý pocit, že jeho mierumilovný maznáčik sa premenil na havranieho „zabijaka“. Technicky zabila mŕtveho. Teda asi. Tak či tak ho napadol a ona ho zneškodnila.
Znovu počul klopanie. Teraz neotvára za žiadnu cenu!
Lepšie sa pozrel na útočníka. Chlap okolo dvadsiatky, tmavohnedé vlasy, pokožka do šeda a svietivé dúhovky do žlta. Takže buď zombík alebo nevyspatý fanboy. V jeho garáži. Sen!
Zrazu Gogovi zazvonil mobil. Lucka! Je v poriadku? Klídek, klídek. Stále to môže byť len prank. Dosť nevydarený. A aj tak je až v Bystrici. Určite je v poriadku. Kašlem na to. Kde je ten mobil? Keď ho uvidel doslova sa po ňom vrhol akoby na tom záležal život. A možno aj áno.
„Lucka?!“ povedal s nádejou v hlase.
„Zlý tip. Nabudúce sa skús pozrieť kto volá.“ Selassie. Nie v koho dúfal. Potreboval zavolať Lucke. Posadil sa na gauč a Maggie k nemu vyskočila. Už sa chysta niečo povedať, lenže Selassie ešte neskončil. „A žeby si otvoril keď sa dohodneme? Či chceš aby som bol zožratý?“
„Ok. Už idem.“ povedal a vzdychol si. Hneď ako si sadol tak sa aj musí postaviť. Ešte si všimol, že Maggie mu kuskala ruku. Teraz ju má celú od slín a krvi. Super. Vykašľal sa na to a išiel otvoriť. Hneď ako povolil dvere jeho kamoš, Slážo, vtrhol dnu a ani sa nepozeral pod nohy a potkol sa o mŕtveho zombieka. Zletel práve na zombieka. Skríkol a snažil sa postaviť. Gogo mu hneď pomáhal vstať, pričom sa trochu smial. No škodoradosť je najväčšia radosť.
„Čo do...“ povedal, keď sa postavil na nohy. Stíchol keď zbadal Danielovu krvavú ruku a Maggienu papuľku zakrytú krvou. Tá mu opätovala priateľský pohľad. „Mám sa pýtať?“
Gogo si všimol Slážov pohľad. Daniel ukázal na mŕtvolu. „Maggie mu prekusla lebku a potom mi kuskala ruku.“
„Šikovné prasco.“ pochválil ju. „Nechceš sa presunúť hore. Nechcem tu byť keď začne to smrdieť.“
Gogo nepochopil pointu ísť hore. Tak či tak pôjde zachrániť Lucku. Lucka!
„Ešte musím zavolať Lucke, či...“
„To vyriešiš potom!“ prerušil ho Slážo. Ešte chcel protestovať, ale Sellassie ho už ťahal preč. Veď Selassie vie o zombíkoch viac ako on, tak bude mať pravdu. Že?
Tak po sto rokoch som späť. Prepáčte, že som dlho nič nedávala, ale mala som toho trošku dosť. No lepšie neskoro ako nikdy. Budem sa snažiť vydať ďalšiu časť čo najrýchlejšie, ale, ako sa poznám, nejdem nič sľubovať. Snáď sa páčilo a užvajte deň. Alebo noc! :)
YOU ARE READING
Nájdem ťa
FanfictionSvet je v zombie apokalypse a Gogo/Daniel musí zachrániť jeho milovanú Lucku. Podarí sa mu to?