Kerem mesleğini bile bırakmıştı Aslı için ve şimdi onun kapısının önündeydi..
Aslı:Kerem telefonda dediklerini doğru mu sen polisliği neden bıraktın!!
Kerem:Müdürle tartıştık,sana yardım etmem lazım.
Aslı:Benim yüzümden mesleğini üstelik hayalini bırakamazsın.
Kerem:Sen benim en güzel hayalimsin ve önce seni şu mafyadan kurtarmam gerek.
Aslı:(Sarılır) Sende benim tek hayalimsin ve kahramanım:)
Kerem:Para işini çözdüm ben.
Aslı:Nasıl çözdün?
Kerem:Benim evi ve senin evi satıyoruz:)
Aslı:Hayır bunu kabul edemem!
Nerde yaşıcaksın?
Kerem:İkimiz küçük bi daire buluruz:)
Aslı:Peki seninle olduktan sonra herşey olur:)Evlerini satarlar ve parayı bulurlar,Artık mafya ile görüşme zamanı gelmiştir..
Kerem:Alın paranızı bidaha da Aslı'yı rahatsız etmiceksiniz!!(Çantayı gösterir)
--Kız niye gelmedi?
Kerem:Sanane sen paranı al ve adamlarını da al git!
--Bu kadar kolay bu parayı bulmanız şaşırtıcı doğrusu beklemiyordum;)
Kerem:Kes sesini ulan,paranı aldın defolun gidin burdan,bidaha da Aslıya yaklaşmayın!!😤
--Sakin ol bi önce,Madem bu parayı buldu o kız,daha fazlasını da bulacak.
Yakalayın keremi😏
Kerem:Ne diyorsun lan senn!
--Sonrada kıza haber verin yüzbin lira daha istiyorum..
Kerem:(Birkaç adamı dövüşerek yere indirir fakat omzuna odunla vurup bayıltırlar)Aslı ise keremi beklerken bir telefon gelir..
--Selam hanfendi
Aslı:Kerem nerde seni pislikk.
--Evet parayı bulmuşsun fakat keremi istiyorsan yüzbin lira daha vereceksin.
Aslı:Sen ne tür bi aşşalıksın bırak keremi pislikk!
--Yarına kadar para gelmezse kerem ölür(telefonu kapatır)
Aslı:Aloo durr kapatma (ağlar)😖Ve tek yardım edecek kişiye fırata gider..
Aslı:Kerem parayı verecekti ve onu kaçırdılar yardım et nolurr(ağlar)
Fırat:Nee!nasıl olur bu! Tamam sen merak etme bulacağız ben bütün birimleri yönlendirdim..
Aslı:Kurtar onu,Yoksa bende ölürüm.
Fırat:Tamam aslı bi sakin ol,Ben hemen müdürle de görüşürüm.Mafya herşeyden habersizdir ve bir adam baskın var polisler kapıda diye bağırır..
--Gelsinler bakalım,demek Aslı hanım aklınca polise haber verdi!!Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEFHUM
General FictionYol ortasından başladım hayata,Bu aşka yenik düşüyorum,Ayrılmasak olmaz mı? Yada gözyaşlarını da saklasam sevgili.. Peki ya ne zaman bitecek bu acılar,geçmişin izleri ne zaman silinecek?? Hep karanlığa siyaha esir mi kalacak şu gözler..Haydi öldür b...