-3-

88 9 17
                                    

Hector: Selam vaktimi çalan kız. Dün akşam birisiyle mesajlaşırken profil fotoğrafını değiştirdiğini fark ettim.

 Dün akşam birisiyle mesajlaşırken profil fotoğrafını değiştirdiğini fark ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gerçekten güzel olmuş. Eminim ki sana çok benziyordu. Oysa son mesajın da eski profil resmindeki kızın kendin olduğunu iddia etmiştin. Neyse boşver.

Fey:Vaktimi çalıyorsun lütfen yazmaz mısın?

Hector:Cevap vermeseydin o zaman.

Fey:Pardon. Düşünemedim

Hector:Düşünebilen birisine benzemiyorsun zaten.

Fey:Anlamadım?

Hector:Hem düşünemeyen hem de anlayamayan biri misin yani?

Fey:Ben hem düşünebilen hem de anlayabilen birisiyim. Mesela senin ne kadar şımarık, kendini beğenmiş, ukala olduğunu anladım. Ama düşünmeden yaptığım bir şey var. O da sana ilk mesajı benim atmış olamam.

Hector:Evet giyim tarzıma ve saçıma sövmüştün. Düşünülerek yapılmadığı belliydi.

Fey:Hataydı.

Hector:Evet vaktimi çalmıştın.

Fey:Senin şu an yaptığın gibi.

Hector:Bir şey fark ettim.

Fey:Şımarık, kendini beğenmiş ve ukala olduğunu mu?

Hector:Hayır. Ne alaka? Ben öyle birisi değilim. Yani biraz öyleyim ama abarttığın kadar değilim.

Fey:Ne fark ettin acaba?

Hector:Hani bizim Mesut varya. Hani yazın evlendi.

Fey:Özil'i diyorsun anladım.

Hector:Bizim başka Mesutumuz yok zaten.

Fet:Uzatma sadede gel.

Hector:Hani onun yazın evlendiği karısı varya.

Fey:Eeeeeeee

Hector:Amine işte hani.

Fey:Bellerin benimle kafa mı buluyorsun?

Hector:Noldu? Bi sinirlendin sanki.

Fey:Biraz daha uzaltırsan sinirleneceğim.

Hector:Şey diyecektim işte bizim Mesutun karısı Amine seni takip ediyormuş. Nasıl fark ettin diye sorma ama anlatmam.

Fey:Ohaa stalker mısın?

Hector:Anlatamayacağım dedim ya.

Fey:Hacker değilsin ama stalkersın inanamıyorum.

Hector:Bende Mesutun karısının seni takip etmesine inanamıyorum. O zaman Mesut seni tanıyor olabilir

Fey:Hayır tanımıyor.

Hector:Ama karısı tanıyor.

Fey:Olabilir.

Hector:Koyu bir Arsenal tarftarıydın değil mi?

Fey:Evet.

Hector:Maçlara geliyor musun?

Fey:Hayır çünkü İngiltere'de yaşamıyorum.

Hector:Bana Türk olduğunu söyleme.

Fey:Neden?

Hector:Seni hep İngiliz sanmıştım.

Fey:İspanyol da olabilirdim.

Hector:İspanyollar İspanyolca konuşur.

Fey:OMAYALLAH! Ciddi misin? Seni İspanyol sanıyordum. Biliyor musun Türkler de Türkçe konuşur. Ama şu an ikimizde İngilizce konuşuyoruz.

Hector:Yazışıyoruz.

Fey:Söyleyecek başka bir şeyin yoksa daha fazla değerli vaktimi seninle harcamak istemem Bellerin.

Hector:Senin benden çaldığın vakitlerin karşılığı olarak gör canım.

Dırıtdıtdırıt!!! Yeni bölüm.. Nasıl buldunuz? Dedim ki benim kitabımda da kızımızın ünlü tanıdıkları olsun. :))
Zaten yeterince şanslı bu kitap kızları.
Yorumlarınızı eksik etmeyin. Bir de parmakçığınız yıldıza basarsa sevinirim.

Hector Bellerin | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin