Hector: Merhaba Fey.
Fey: Hector iyi misin? Niye 9 gündür yazmadın?
Hector: 9 günlük iş yapamaz raporum vardı da. Sen niye yazmadın?
Fey: Mesut yüzünden mi?
Hector: Evet.
Fey: Upss! Geçmiş olsun. Bende başına daha fazla bela açmamak için yazmamıştım. Beni de iki gün önce Amine aramıştı.
Hector: Mesut'un karısı olan?
Fey: Evet. Mesut beni şikayet etmiş ama seni dövdüğünü sanırım söylememiş. Bir de senin için zampara demiş.
Hector: Zampara mı? Cidden mi? Ne alaka yani? Altı üstü seninle yazışıyorum ne var bunda?
Fey: Sadece benimle mi yazışıyorsun? Emin misin?
Hector: Evet şu sıralar sadece seninle yazışıyorum. Yemin ederim.
Fey: Neyse canım beni ilgilendirmez sonuçta.
Hector: Umarım sende sadece benimle yazışıyorsundur.
Fey: Aslında birkaç futbolcuya daha mesaj atmıştım ama onlar cevap vermedi.
Hector: Eski Profil fotoğrafını görmemişlerdir. Yoksa cevap verirlerdi. Ama iyiki görmemişler.
Fey: Gerçekten benimle sırf güzel bulduğun için mi yazışıyorsun?
Hector: Yani hayır. Sonuçta o kadar dayak yedim vazgeçebilirdim ama iyileşince yine yazdım. Canım yazmak istiyor ne yapayım yani?
Fey: Uu şey tamam o zaman ama dikkat et! Bir daha dayak yeme.
Hector: Tamam.
Fey: Ben en son Auba'yla yazışmıştım burda. Seni kurtaracaktı güya.
Hector: Mesut onuda dövdü. Hatta Sead gelmeseydi birkaç kişiyi daha dövecekti.
Fey: Aaa! İnanmıyorum. Adam kafayı yemiş. Beni tanımıyor bile. Sırf karısının arkadaşıyım diye adam mı dövülür?
Hector: Aslında şey dedi "Siz bizim kızlara nasıl yürürsünüz LAN?" yani Türk kızlarını kastetti. Neyse aman boşversene. Yedek kalmaktan napıcağını şaşırmış.
Fey: Asdfghj.. Bunu dediğini duymasın sakın. Bir daha döver.
Hector: Asdfghj.. Tamam.
Fey: Sonra görüşürüz Hector.
Hector: Görüşürüz Fey.
Sonunda yeni bölüm. Hala yeni kitap yazıcam güya ama aklıma mantıklı kurgu gelmiyor. Kurgular hep mantıksızlık üzerine kurulu. Fikri olan söylesin.