parti günü (part4)

117 15 14
                                    


Sonra hemen eve gittim ağlıyodum hemde hiç olmadığı kadar  sonra Simon içeri girdi;

si- luna girebilir miyim.

lu- hayır!

si- öncelikle Özür dilerim ve luna sandığın gibi değil yani bir an-

lu-SİMON YETER ARTIK SENİN KARŞINDA 3 YAŞINDAKİ ÇOCUK YOK. YA HERKES GİBİ GEÇİNİRSİNİZ YA DA bidaha benle konuşmayın ve şimdi hemen odandan ÇIK çabuk.

si- t-tamam

_________________________________________

galiba simonun kalbini kırdım. ama umrundamı HAYIR hem partinin içine ettiler hemde özür diliyor. artık parti bitmeli hemen kendimi toparladım ve aşağı indim. mikrofon un bulunduğu yere gittim.

lu-arkadaşlar parti sona erdi evlerinize gidin.

_________________________________________

herkes giderken nina ve elif yanıma. geldi bana sarıldılar çok rahatladım. insanın en iyi arkadaşı gibisi yok. sonra odama çıktık sohbet ettik pasta yedik (canım çekti beya) bu akşam bende kalacaklardı. çünkü pijama partisi yapacaktık.

elif- luna simon içeri girmişti bişey mi oldu

lu- he ben onu anlatcadım simon içeri girdi ..... (anlatır ( üşendim;))) ve gözümden bir damla yaş aktı ikiside bana sarıldı sonra

elif&nina- vay beee

_________________________________________

sonra işte şarkı açtık mal gibi dans ettik saat 2 ye kadar. sonra onlara tatlış pijamalar verdim ve uyuduk. nina benim yanıma elif yere yattı. elife dedim ama beni dinlemedi.

_________________________________________

gecenin bir yarısı bir patırtıyla kalktım. nina elifin üzerine düşmüş ve dudakları birleşmiş. ayy çook komik hemen fotolarını çektim  ay allahıım çook komik( gülmekten yazamadım mskwbsjsk)( bu aralar çook gülim )

_________________________________________

elifden

sabah kalaktım ağzımda bir cips tadı vardı ama anlamadım aşağı indim çünlü kahvaltı hazırlayacaktım.

Ninadan

saba kalktım ya böyle ağzımda bir Fanta tadı var ben fanta içmedim ki cips yedim neyse Luna yı uyandırayım aşağı inelim. Elif bacı döktürmüş.

lunadan

aşağı kahvaltı yapmaya indik ayy dün gece geldi aklıma ikisininde brklemediği bir anda telefonumu çıkardım ve onlara çektiğim fotoyu gösterdim ikiside önce birbirlerine baktı sonra tuvalete koştular bense kahkaha ata ata onları izliyodum.

(((((((((()(((((((((()(((((((((()((((((((()(((((((((((((()(((((((()(()

arkadaşlar yb için ybb demeniz yeterli

arkadaşlar bu arada okuyorsunız ama oy vermiyorsun  lütfen dikkat edelim

sınır - 10 oy
            5 yorum ( zorunlu değil o iş bende @filizbozat @hayaliolan1i   hadi  bize iş düştü )

hepinizi saygıyla çook seviyorum bye bye

SOY LUNA ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin