Zdravoo , dobrodosli u novi post . Jako sam uzbudjena zbog danasnje teme jer su vjestice i magija stvari koje me jo odavno jako intrigiraju . Danas cemo razjasniti vudu magiju. Pa da pocnemo...
Sta je vudu (voodoo) ?
Voodoo predstavlja oblik demonskog kulta, komunikacije i prizivanja demona – đavola, koji onome koji ritual izvodi pomaže da postigne željeno. Vudu se najcesce veze za "osobe sa bojom " tacnije crnce , jer se vjeruje da je od njih ova magija ni potekla . Prva vudu svecenica bila je Marie Lavou koja je zivjela u New Orleans -u . Drzala je frizerski salon i bavila se vudu magijom . Bila je najmocnija zena u tom vijeku pa sve i do dan danas .
Rituali
Za izvođenje Voodu rituala neophodno nekoliko elemenata. Pre svega je potrebna lutka, koja je ručno pravljenja, i predstavlja simboliku žrtve kojoj se zlo, bol, magija... nanosi. Drugi neophodni element je neki produkt žrtve. Uglavnom se koristi vlas kose, ali i dlaka sa tela može biti dovoljno dobra, parče nokta, a poznato je da su se rituali izvodili i sa delovima kože žrtve, a sve u zavisnnosti koliko onaj koji magiju čini, može da se snađe.Onaj ko ritual izvodi definitivno mora da bude britkog uma, sa veoma velikom sposobnošću vizualizacije, da kažemo mašte. Šteta se napadnutom nanosi isključivo snagom uma. Za to je osim navedenog, potrebna i jako velika koncentracija. Ukoliko onaj koji ritual izvodi, nema ove sposobnosti, ako je slaba ličnost i ne može da zamisli ono što želi da se dogodi napadnutom, teško da će ritual uspeti
Svrha rituala je stvaranje kontakta s duhom koji pomaže osobi koja ga priziva da, naprimer, povrati izgubljeno zdravlje, poboljša životni standard, ostvari neku svoju želju i sl. Da bi ih se prizvalo i odobrovoljilo duhovima se ponudi nagrada u hrani ili životinjskim žrtvama, jer i duhovi, jednako kao i ljudi, traže nagradu za svoj trud i svoje usluge
Svakako, treba imati na umu da ako Satani uslugu tražite, tražiće vam za uzvrat neprocenjive vrednosti vašeg života.
NEKI OD RITUALA KOJI SE PRAKTIKUJU :
Prije svega da napomenem da su ovo rituali koji se zaista koriste u vudu svijetu . Koliko god vam sve ovo zvucalo zanimljivo i intrigantno , sa nekim stvarima se nije za saliti . tako da sve radite na vlastitu odgovornost .
Razvod braka
Voodoo majstor „kroji" belim koncem koji vezuje u devet čvorova i prilikom tog obreda temeljno se razmišlja kako taj rastanak treba da izgleda. Da bi ritual bio kompletan, neophodno je da tako začaran konac ubaci u dom supružnika, na takvo mesto, da je gotovo nemoguće da ga iko ikad vidi i pronađe.
Još efikasniji način za delotvoran način da se dvoje razvedu jeste i napravljena lutka koju majstor zatrpava zemljom uzetom sa pet grobnih mesta.
Za isti slučaj koristi se i napravljena lutka koju zatrpavate zemljom uzetom sa pet grobnih mesta
Emotivna nesreca
Ako neko koga ste emotivno povredili, želi da vam se osveti i da vas dovede do toga da nemate sreće u ljubavi, obratiće se Voodoo majstoru koji će izvesti sledeći ritual. Komad odeće žrtve, će zakopati na određeno mesto. Nakon zakopavanja na njega će staviti trinaest uvelih cvetova. Pri celom tom ritualu, izgovara se bajalica, i Voodoo majstor zamišlja šta žrtvi treba da se dogodi negativno u ljubavi.
Zle namjere
U saksiju neke kućne biljke se zakopa pramen kose određene žrtve zajedno sa mrtvim paukom. Uz izgovaranje sledećih reči:
- Pomoću ove kose i pauka dozivam duhove zle. Nek stvore najjaču magijsku moć da pauk preko kose puzi i prenese čini moje gde god pogledam.
Polna nemoc :
Dovoljan je mali komad odeće ''nesrećnika'' koji treba da se zakopa I na njega stavi 13 uvelih cvetova. Uz to ponavljaju se sledeće reči:
- Ova zemlja i cveće neka duhove zle prizovu, da od njih načine moć najsnažniju, ko mi je zlo naneo, za to mora da plati.
Po verovanjima, osoba neće više biti ni polno, ni emotivno moćna i ubrzo će ostariti
Fizicka bol
Jedna od najbizarnijih pomisli, jeste da se nekome nanese fizička bol. Vudu magija prilaže svoj doprinos i ovo je nešto sa čim smo se susretali u pričama i filmovima. Dakle, situacija je veoma jasna radi se o krpenoj lutki kroz koju se probadaju igle na željena mesta za bol. Taj ritual se obavlja u ponoć u vreme punog meseca na groblju. Lutku je potrebno na kraju zapaliti i poželjno je gledati plamen koncentrisani na sopstvenu mržnju prema objektu.
Ukoliko pomislite da pribegnete nekom od ovih tehnika i metoda, setite se da postoje osobe do kojih vam je stalo, jer napominjem, Đavo uvek dođe po svoje, a nijedno zlo ne ostaje nekažnjeno. Postavlja se pitanje koliko su ovi rituali efektivni, osim što raspiruju opsesivnu mržnju i dovode do nekontrolisanog stanja uma.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I evo nas na kraju ovog posta , koje je vase misljenje o vudu magiji ....?
Zelite li jos videa o magiji , neke bajalice ? Pisite mi prijedloge ili mozda vasa iskustva sa ovakvom vrstom magije u komentare . Vrlo rado cu ih procitati .
Pozdrav do sledeceg posta <3
YOU ARE READING
-Tajne covjecanstva -
Mystery / ThrillerU svakom novom dijelu razotrivacemo i objasnjavati pitanja covjecansta i stvari za koje covjecanstvo misli da zna odgovor ...da li ste spremni da se prepustiti u teme koje ce vam promeniti pogled na svet ?