3

48 7 0
                                    

İşe geri dönüş

🌙💜

"Hayır kesinlikle ben söylemedim."

Bay Jeon nedense bizim sevgili olduğumuzu zannetmişti ama biri böyle bir şey söylemediği sürece, bu şekilde anlaşılmamız için herhangi bir sebep bulamıyordum.

"Biri söylemiş olabilir mi?"

Taehyung'da benim gibi düşünmüştü ama kim neden böyle bir şey yapma gereği duyardı ki?

"Sanmıyorum, bir çok kişiyi hatta bizim sevgili olduğumuzu düşünecek birini de tanımıyoruz."

"Belki yakın olduğumuz için böyle düşünmüştür. Neyse önemli değil, yeri geldi mi bu yanlış anlaşılmayı düzeltebiliriz."

"Ah haklısın, bunu düşünmek istemiyorum."

Taehyung çok sık boş bulamadığı vaktini, boş geçirmemek adına DVD koleksiyonumuza göz atıp sevdiğimiz bir filmi seçti.

"Bir kez daha izlemeli miyiz?"

"Kesinlikle."

『🌟』

Evde sıkıla, patlaya geçirdiğim bir hafta daha sonra görevime geri dönmüştüm. Gerçekten işime yeni başlamanın verdiği heves ve motive, yaklaşık iki haftalık ara versem bile hala üstümdeydi. Bu nedendir ki arkadaşlarım bıkkınlıkla etrafta koşuştururken, ben Pollyanna gibi etrafta dolanıp yapmama gerek olmayan işleri bile üstleniyordum.

Taehyung ve Hoseok hastane ortamına iyice ayak uydurmuştu. Taehyung'un kafasını kaldıracak bir dakikası bile olmuyordu. Bay Jeon aşırı inatçı ve asistanlarıyla uğraşmayı seven bir cerrahtı. Zavallı arkadaşım elinde sürünüyordu. Nayeon ve Jennie, Hoseok ve benimle gayet iyi anlaşıyorlardı. Kafa insanlar olduklarını tahmin etmiştim. Yugyeom'un ise, benim ondan haz etmediğim gibi benden haz etmediği belliydi. Eunbin kuyruğu gibi peşinde gezerken kendisini bir halt zannederek aynı bir imparator gibi hissettiği apaçık ortadaydı.

Yugyeom'un ilgisini çekmek için aptal hareketler yapan Eunbin'e bakıyordum ki hastalardan birinin fenalaşması ile hareketlenen odaya doğru koştum.

Hastaya gerekli müdaheleyi yaparken sorumlu doktoru Bay Jeon ve ekibi içeri gelmişti.

"Hastanın durumu nedir?"

"Basit bir nöbet gibi duruy-"

"Hasta ile ben ilgileniyorum." Omzumdan tutan kol beni hızla bir adım geriye çekti. Aptal Yugyeom.

Bay Jeon kontrolleri yaparken Yugyeom, söylediğim şeylerin aynısını aldığım notlardan okumaya başladı. Resmen sinir bozucu olabilmek için efor sarf ediyordu.

Bay Jeon ilaç dozunu yükseltmesi gerektiğini söylerken salak salak sırıtıp
"Peki Bay Jeon~" dedi.

Ben sinirle kaşlarımı çatarken Taehyung ile göz göze geldik. Yugyeom'dan belli ki o da haz etmiyordu. Bunu fark edince Yugyeom'un göremeyeceği bir açıdan Tae'ye bakarken, az önce yaptığı gibi mal mal sırıtıp bir "Pokoğ" sesi çıkardım. Taehyung ise kahkahasını zorla tutarken Bay Jeon'un dikkatini çoktan üzerimize çekmiştik.

𝐀𝐩𝐫𝐢𝐜𝐢𝐭𝐲°•jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin