ÖLDÜĞÜM GÜN

15 0 0
                                    

Ölmeden Önce çok mutlu bir hayat sürüyordum bir işletmede çalışıyordum.Bir Karım ve iki çocuğumla birlikte Güzelce yaşıyordum ve 29 yaşındaydım daha.Eve giderken Karım aradı ve "eve gelirken biraz yoğurt alır mısın ?" Dedi, bende ona biraz kızdım çünkü saat Akşamın 8 'i idi ama tartışmayla bir yere gelinemeyeceğini biliyordum, bu Yüzden tamam alırım dedim hemen marketin birine gittim bir tane yoğurt aldım sonra evime doğru giderken bizim sokağın çetesiyle karşılaştım! Biri elinde çok keskin bir Bıçağı çeviriyordu, diğerinin gözünde bir korsan bandı vardı, diğeri de bir kızdı onun elindede taramalı bir silah vardı. Onları görünce hemen eve doğru kaçmaya başladı çete de beni yakalamaya çalıştı eve gideceğimi unuttum kafamın estiği yöne doğru koşmaya başladım bilmediğim sokaklara geldim sonra da çıkmaz sokağa geldim hemen cep telefonumu çıkardım karımı Aradım sonra onla şöyle dedim "tatlım seni ve çocukları ne kadar sevdiğimi bilmeni istiyorum" dedi, Karısı ilk önce şaşırdı, sonra ne oluyor dedi bana. Bende sadece seni seviyorum dedim. Sonra göğüsüme baktım kanıyordu sonra ellerime baktım kanlar vardı sonra durdum. Bekle bekle ne olmuştu bana. Etrafıma bakındım ne oluyor dedim ellerime baktım kanlar yoktu ama daha garip bir şey vardı...
Ellerim kare idi!!! İlk önce irkildim ve yere düştüm Gözlerimi ovuşturup tekrar ellerime baktım evet öyleydi kareydiler. Kendimi dövmeye başladım bir uykudasın ve biraz sonra uyanacaksın dedim kendimi cimciklemeye başladım ama uyanamadım
Sonra bunun bir rüya olmadığını anladım ama alışmam biraz uzun sürdü etrafıma bakındım herşey kareydi kafama dokundum, galiba o da kareydi arkamı döndüm bir göl vardı yanına gittim biraz su içtim sonra suyun yansımasından kendime baktım. Kafam kare, vücudum kare, ellerim kare ve ayaklarım kareydi. Sonra Gölün Altında bir sandık gördüm içinde ne olduğunu merak ettim suya daldım sandığı çok büyük zorluklarla çıkardım. Ama üzerinde kilit vardı yerde bulduğum bir Taşı kilide vurdum vurum vurdum ve en sonunda kilit Kırıldı. Sandığı açtığımda gözlerim kamaştı içinde parlak bir şey vardı elimi sandığın içine doğru uzattım ve bir baktım ki gözümü kamaştıran şey bir el feneriymiş! Sonra onu arkama doğru attım, sonra içinde örtüye sarılmış ip yardımıyla bağlanmış bir şey vardı onun ne olduğunu merak ettim elimi uzattım ipleri hemencecik elimle kopardım, örtüyü de üstünden aldım. Elimde bir...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 18, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MINECRAFT IN TRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin