Takside hüngür hüngür ağladım.Ya salak kafam ne ya ne işin var o evde niye gittin ki bunlar başıma gelmiyicekti.Duygulu gözlerle evin yolunu tuttum.Eve girdiğim an ilk yaptığım şey telefonu ve çantamı fırlatıp pijamalarımı giydim saniye de zıbardım.Gece saat 12:00 baktım zar zar telefon çalıyor.Bir baktım Selim öf gecenin bu vaktinde telefonu açtım hiçbirşey demedim sadece onu dinliyordum.
"Bak Helin biliyorum beni dinliyorsun ama senden bu olanlar için senden özür diliyorum ve senden hoşlanmıyorum."
Nee diye bağırdım.Çünkü ben de onu sevmiyorum.Ya da sev-mi-yo-sun..Evet evet seviyorum.Kendimi kandırmakta üstüme yok.Dedim kendi kendime.Artık istesem de uyuyamam ya da uyurum.Dedim salak kafamla uykuya Dadım.Sabah olmuştu telefonun alarmı kıçını yırtıyodu.Kalktım elimi yüzümü yıkamada üstümü giyindim.Off telefonumun sârzı bitmiş.Neyse okul çantamı hazırladım.Okulun yolunu tutmaya başladım.İçimden yine saçma düşüncelere kapıldım."Of Selim inş. okula gelmez,Mert veya başkasını bulup Selim'in çatlatıcam"gibi saçma düşüncelerle okula geldim.Ne Selim'le mi oturucam he doğru zaten Selim'le oturuyodum.Selim sınıfa girdiği an kalbim korkudan üç buçuk atıyodu.Yanıma oturdu.
"Nasılsın" dedi Selim.
"İyi" dedim sesim götümden çıkıyodu.
"Noldu sende bir hallik var.Yoksa sen bana hep ters cevap verirdin?"
"Yok canım estafurullah." dedim masumca:)..
"Hayır hayır sen de bir hallik var,yoksaa."
"Özür dilerim bak gerçekten seni zor durumda bırakmak istemedim sizin öpüşmenizi görmedim zaten" diyerek motora bağlamıştım ve öpüştüklerini görmesem nerden bilicem:D
Selim tip tip yüzüme bakıyodu.Kafamı ikiliyodum iki de bi."Helin ben sana ne dicektim biliyon mu?Sınavdan düşük aldın heralde o yüzden böylesindir dicektim."dedi.İçimden kendime bela okumaktan kaçınmadım tabi yemin ederim sıçmıştım..
Vote me ve yorum atmanızı bekliyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olum Bu Nasıl Hayat Lan
RomanceNe yoksa aşk hayatımı hayır tabi ki.Hayır demiştim.Sana yaklaşan bir aşk var karşında içi beyaz dışı siyah bir aşk bu evet evet bana doğru geliyor bu da ne bu bir meteor. Yoksa bu... Bu Selim...<3