Sabah oldu öyle yorulmuşum ki her yerim ağrıyordu.Zehra kahvaltıyı hazırlarken ben de masayı kurdum.Masaya oturduk.Zehra baktım kara kaa düşünüyor tabağına bile dokunmamış.
"Zehra noldu bir derdin mi var yoksa benimle kalmak mı istemiyorsun?"
"Alakası yok helin saçmalama benim derdim hangi okula gideceğim sorun burda"
"Ne yani bu muydu derdin"
"Eveet"
"Zehra camı aç ve karşı tarafa bak"
Zehra camı açtı ve karşı tarafa baktı.Ama surat ifadesi değişmemişti.Çünkü o okula gidecek kadar parası yoktu.Anladım ki bu kız parasını düşünüyor sınav denen bişey var boşuna koymuşlar bu yasayı...
"Senin kadar iyi birisi görmedim Helin."
Ona bakarak gülümsedim.Acaba ona Selim'i anlatsam mı?Sınıfımızı ona anlatıyım.Ve nasıl olduğunu bilir belki..Ona herşeyi detayına kadar anlattım.Ağzı açık dinledi beni resmen..Ve bana ilk söyledigi şey;
"Bugün okula geliyorum fotoğraf çekinicez"
"Peki gel"
Gelme diyemezdim of bugün zorlu bir gün olucaga benziyor.Geç kalıcaktık hemen üstümüzü giyindik.Zehra benden önce çıkıyodu.Zaten geç klıcaktım hızlı hızlı çıktık ne yani benim saatim yarım saat ileri mi of ya şimdi ben onu görmek zorundamıyım yarım saat boyunca oflaya puflaya geldim.Sınıfa girdik Selim her zaman ki gibi oturuyor.
"Günaydın Helin"
"Günaydın"
Zehra kulagıma bu mu bu mu diyip diyip duruyor evet evet bu dedim sonunda.Tip tip bakışıyoruz.Selim bana ben Zehra'ya Zehra da Selim'e bakıyor çember oluşturduk resmen.
"Bir fotoğraf çekebilir miyim?"
"Tabii"
Bu kız deli gitti Selimle fotoğraf çekindi ya bi de beni çagırıyor zorla çekti beni tutturdu selfie çekinicez Selim gülüyo sinirlerim bozuldu salakça gülmeye başladım selfie çekindikten sonra Zehra gitti.
"Bu kız kim?"
Selim'e ne cevap vericem bilmiyorum:\\
Vote me ve yorum atmanızı bekliyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olum Bu Nasıl Hayat Lan
RomanceNe yoksa aşk hayatımı hayır tabi ki.Hayır demiştim.Sana yaklaşan bir aşk var karşında içi beyaz dışı siyah bir aşk bu evet evet bana doğru geliyor bu da ne bu bir meteor. Yoksa bu... Bu Selim...<3