ႏွလံုးသားမွဒဏ္ရာ
Part_2" အိုက္ယား ပူလိုက္တာကြာ....ဝတ္စံုႀကီးေတြက အေသပူလိုက္တာ.....မိန္ေယာင္ေရ ေရ...ေရ တိုက္စမ္းပါဟ "
" ေရာ႕....ေရာ႕ "
မိန္းေယာင္ေရခြက္ေပးလိုက္ေတာ့ ၇ရက္ငတ္ေနတဲ့ အတိုင္း ေသာက္တဲ့ ဖန္းလံု" ဖန္းလံု!! "
ေခၚသံၾကားရာ လွည္ၾကည့္လိုက္ၿပီး ဖန္းလံုအျမန္ဦးၫႊတ္လိုက္သည္...." သခင္ဝူပိုင့္ "
" ဖန္းလံု ေရာ႕ ဒါမင္းအတြက္ ဒီပြဲကခ "
ဖန္းလံုေပးလိုက္တဲ့ ေငြစေလးေတြကို ေရၾကည့္လိုက္တယ္....ေငြစ ၇၀....ဖန္းလံု ေငြစတို႔ကို ၾကည့္ၿပီး ငိုမိတယ္...."
" ႐ႊတ္....အီးဟီးး....သခင္ဝူပိုင့္ ေက်းဇူးႀကီးမားလွပါတယ္ "
" ေရာ္....ေဟ့ေဟ့ မငိုနဲ႔ေလ ျခယ္သထားတာေတြ ပ်က္ကုန္မာေပါ့ မငိုနဲ႔ တိတ္တိတ္ "
တစ္ကယ္ေတာ့ ဖန္းလံုက ခ်န္ေလာ့ဆိုတဲ့ ၿမိဳ႕မဟုတ္ ႐ြာမဟုတ္ ေနရာက်ဥ္းေလးမွာ ႀကီးျပင္းလာသူေလးပါ။အနည္းငယ္ခ်မ္းသာေပမယ့္ အေမေနာက္အိမ္ေထာင္ျပဳၿပီး ဖန္းလံုတို႔မိသားစုကို ထားသြားတဲ့ အခ်ိန္ကစၿပီး စီးပြားေရးက်ဆင္းကာ ဆင္းရဲလာတယ္....
အဲ့စိတ္ေၾကာင့္ ဖန္းလံုအေဖ ေရွာင္းရင္းဟာ အရက္ေတြေသာက္ အလုပ္လဲမလုပ္ဘဲ အရက္သမားလံုးလံုးျဖစ္သြားတယ္...ညညဆို မူးလာရင္ ဖန္းလံုကို ပါးရိုက္နားရိုက္နဲ႔ နွိပ္စက္ေလ့ရွိတယ္😢😢....ဖန္းလံုမွာ ၆နွစ္အ႐ြယ္ ညီမေလးတစ္ေယာက္ရွိတယ္....နမယ္ကေရွာင္ယီ့ေဖ တဲ့ ယီ့ေဖေလးက အရမ္းစကားတတ္သလို ခ်စ္ဖို႔လဲ အရမ္းေကာင္းတယ္....သူ႔အေမက ယီ့ေဖ ၄နွစ္အ႐ြယ္ေလာက္ကတည္းက ထားသြားခဲ့တယ္....ေနာက္ၿပီး ဖန္းလံုမွာ ၂၄နွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ အကိုတစ္ေယာက္ရွိ္တယ္....အကိုကေတာ့ သခင္ေလးတစ္ေယာက္ဆီမာ အရမ္းေျပာင္ေျမာက္တဲ့ ေလးသမားအျဖစ္ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ေနတယ္..
..{ သခင္ေလးနမယ္ေနာက္က်ေျပာျပမယ္😁 }
ဖန္းလံုအသက္ကေတာ့ ၁၉နွစ္ေတာင္မျပည့္ေသးပါဘူးေနာ္💗💗" မိန္ေယာင္ ...ငါ...ငါညီမေလး ယီ့ေဖလိုခ်င္တဲ့ ဆံထိုးေလးဝယ္ေပးလို႔ရၿပီေပါ့...ငါ...ငါ ဝယ္ေပးနိုင္p😭😭 "