Вона дивилася прямо, час від часу стаючи навшпиньки щоб дізнатися, чи помітно вже вхід і відповідно початок черги, яка повільно рухалась вперед. Та думками була трохи позаду і збоку.
Десятий раз оглядаючи заповнену натовпом площу, вона знов повернулася в його бік і відразу зустрілася поглядом з темними добрими очима. Відвертатися було б по-дурному, тож вона злегка посміхнулася. Він відповів ледь піднявши кутики губ, але цього було достатньо – стіна рухнула.
Пізніше вона вже цілеспрямовано оглянулася і знов: зустріч поглядами і взаємна усмішка, цього разу через якусь фразу, що стосувалася ситуації, яку досить голосно сказав хлопчина попереду. Чомусь вона інтуїтивно відчула, що він зрозуміє. І очевидно була права.
Настав час, коли всі відчули – вхід відкрили на повну і тепер пускають групами, що означало прискорення руху. Після чергового “запуску” їм довелося оминути автомобіль, невдало припаркований прямо на дорозі натовпу і вона помітила, що її сусіди по черзі змінилися, з деяким острахом дівчина обернулася (а якщо і він десь відійшов?). Та ні, трохи позаду і збоку. Згори вниз на неї дивилися спокійні очі. Вона з полегшенням знов повернулася у напрямку руху.
Чому за такий короткий час він викликає хвилювання? Бо він їй сподобався? Бо їй комфортно поруч з ним? Бо приємно, коли хтось прикриває спину? Бо хочеться мати хоть когось у цьому натовпі незнайомців? Звісно, вона не знала. А черга рухалась і, минаючи калюжі (хоч деякі все ж “виміряла”) дівчина рухалася разом з нею, а юнак продовжував бути трохи позаду і збоку.
Коли вони виявилися “наступними” це стало майже несподіванкою. Час якось непомітно з равлика перевтілився у гепарда і ось вони вже практично перед входом.
“Схоже, ще одна група, а потім ми…” – думала вона тим часом.
І дійсно, попереду стояло приблизно стільки людей, скільки охоронці пропускали разом. Але дівчина аж ніяк не очікувала наступних подій…
Двері відчинилися і людський потік ринувся вперед. А наступної секунди вона відчула тиск на спину і практично влетіла у двері разом з іншими. Охоронець перевірив її квиток, прикріпив на руку браслет і пропустив далі. Дівчина відійшла і обернулася – він стояв по той бік і посміхався так, як і раніше: самими кутиками губ.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Синь
Teen FictionІноді ми розуміємо без слів. Іноді нас розуміють без слів. Буває, вагаємось, але робимо крок вперед. Хоча частіше стоїмо на місці. Нам давно варто зрозуміти, що нагода майже ніколи не випадає двічі.