Zack ile ilerliyorsun.
Bir anda bütün ışılar kapandı ve hiçbir şey göremiyorsun.
Zack'i arıyorsun ama bulamıyorsun.
Ray"ZACK NERDESİİN?!"
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Zack'in bakış açısından
Bir anda ışıklar gitti ve önünü göremiyorsun.
Ray'in sana seslendiğini duydun ama sesin ne taraftan geldiğini anlayamadın.
Ray sana tekrar sesleniyor, sesin geldiği tarafa doğru gittin. Ray hala sana sesleniyor ve sen sesini takip ediyorsun ama sese yaklaşmaya çalıştıkça uzaklaştığını fark ettin.
Zack "Kahretsin! Bu da ne böyle?!"
İlerlemekten başka çaren yok. İlerliyorsun. Bir çığlık duydun ama bu Ray'in çığlığı değil. Merak edip oraya ilerlemeye başladın.
Kadın"YARDIM EDİN LÜTFEN"
Koşmaya başladın ama sesin nereden geldiğini bulamıyorsun. Etrafına baktığında kapılar buldun ama hiçbirini açmadın. Gözlerin karanlığa alışmaya başladığından önünü daha rahat görüyorsun.
Sese yaklaşmaya başladın. Kadın hala bağırıyor. Büyük bir oda buldun ve içeri girdin. Işıklar açık olduğundan gözlerin kamaştı. Gözlerin ışığa alıştığında onu gördün. Danny. Bir kızın gözlerini çıkarmaya çalışıyordu. Hemen orağını alıp Danny'nin sırtına sapladın ve yere yığıldı. Kadın ağlayarak sana teşekkür ediyordu. Büyük bir zevk ile kadının kalbine orağı sapladın. Kadın da kanlar içinde yere yığıldığında Ray'i hatırladın ve koşmaya başladın. Onu bulmak zorundasın çünkü ona bir söz verdin, eğer sözünü tuttmazsan yalan söylemiş olursun ve sen yalandan nefret edersin. O yüzden kapıdan çıkıp koşmaya başladın ama Ray'i bulamıyorsun. Bir anda ışıklar kapandı ve Ray'i gördün. Ray...
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ray'in yanına gideceksen 13. Bölüme git
Ray'e olanı izleyeceksen 15. Bölüme git
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angels of death
HorrorBen bunları bölüm bölüm yazacağım,istediğiniz yolu seçip sonu kendiniz belirleyin<3 ve unutmadan,ben bunu angels of death'ın hikayesiyle aynı yapmayacağım biraz farklı yapacağım.