Kirishima POV
Postavil jsem se před sporák a započal výrobu ramenu pro Katsukiho a mě. Slyšel jsem, jak se jeho kroky přibližují ke kuchyni a na tváři se mu oběví úsměv. „Bude večeře brzy hotová?" Katsuki se postavil za mě a podíval se mi přes rameno, aby viděl, co dělám.
„Hladovím," žertoval a vyskočil na pult, seděl a sledoval mou přípravu jídla. „Ano, už jsem vložil nudle." Pohlédl jsem na svého přítele, když se posadil na bílý mramorový pult. Zvedl vidličku dolů, sklouzl jsem kolem tří kroků a položil ruce na Katsukiho stehna, mírně jsem naklonil hlavu a podíval se do jeho rudých červených očí.
„Jsi tak krásný" řekl a já se začervenal líbal mě po celé tváři, konečně přistane na rtech a pomalu mě políbí. „Miluji tě,"špitl jsem mezi polibky přitáhl mě blíž k němu a tiše mi zašeptal. „Miluji tě taky" vzpomněl jsem si na jídlo. „Sakra, skoro jsem zapomněl na nudle" rychle jsem se otočil a míchal nudle, Katsuki seskočil z linky a obejmul mě zezadu přičemš mi rukama zajížděl pod tričko „ Ale noták doděláš jídlo později" stěžoval si, když mi položil ruce na vnitřní stranu stehna.
Mírným tlakem mi stiskl jeho stehno a já mírně vzdychnul. Míchal jsem nudle a začal je míchat s příchutí. Otevřel jsem skříňku a popadl dvě misky pro Katsukiho a mě. Poté, co jsem dokončil přípravu jídla se na mě zase nalepil "Prostě to hoď do mikrovlnné trouby, abychom mohli jít do ložnice. „Podal jsem mu jeho mísu." Ne, nejdřív si dáve jídlo které jsem tak pracně připravil „Nemohl jsem si pomoct, ale všiml jsem si rostoucí boule v jeho kalhotách, ale stále jsem ho nutil čekat, naklonil se ke mě a přisál se mi na krk kde začal dělat fialová znaménka
„Pojď," otočil se a zamířil jsem ke stolu. Teď bylo více patrné, jak moc mě chtěl. Podíval jsem se dolů na svou misku s ramenem s lehkým úšklebkem. Posadil se na pohovku, jako by se snažil dostat do pohodlí a přitom zakrýt svou erekci. S jídlem zkončil dřív než já, on to jídlo doslova hltal. Dojedl jsem a odnesl nádobí to dřezu. Jakmile jsem se otočil, stál za mnou a objal mě kolem ramen a hrubě mě políbil.
,,Nevzal jsem si tě kurva dlouho." Zamumlal mi na rty a pak se pustil do dalšího polibku. Bylo to hluboké a dlouhé, jeho jazyk se dostal do mých úst. Vzdychal jsem když jeho ruce hladily mé břicho„Buď trpělivý, zlato," ovinul jsem mu nohy kolem pasu a znovu ho políbil. Jemně mačkal můj zadek. "Ugh, jsi tak.krásný" na mém krku se oběví další fialové stopy. Jeho jazyk bloudil po mém krku a já vzdychal jako děvka, krk byl mé slabé místo a on to věděl. Kousal a lízal můj krk tak dlouho dokud nebyl celý posetý jeho značkami. Pomalu mi sundal tričko a odhodil ho až na gauč, sklonil se k mím bradavkám a jednu mnul mezi prsty mezitím co druhou opečovával jazykem.
Ani jsem se nesnažil zadržovat vzdechy bylo mi jedno kdo to usliší pro mě bylo jenom teď a tady. Když jsme ze sebe strhali vše oblečení naslinil jsem mu prsty a on mě opřel o linku zatím co do mě vnikl jedním prstem, potom přidal další a potom třetí, to už začalo bolet a já sykl bolestí Katsuki mě uklidnil a začal ve mě prsty pohybovat a roztahovat je, nakonec přidal i čtvrtý a mě ukápla slza. Setřel mi ji a počkal než se uvolním, vyndal ze mě prsty a vzal do ruky něco většího a nemilosrdně do mě přirazil až po kořen.
Vykřikl jsem v návalu bolesti, ukápla mi další slza kterou Bakugou jemě setřel palcem a políbil mě, opět se vrhnul na můj krk vzdychal jsem a schválně jsem se stáhnul, Bakugou prudce vydechnul a podíval se na mě ví že to bylo schválně, pohnul se ve mě a já pevně zaryl nehty do linky, začal do mě pomalu přirážet a já se zmohl jen na vzdychání. Celou kuchiní se rozléhaly naše vzdychy a nepochybně to nebylo slyšet i u sousedů.
Cítil jsem ka to v mé chloubě začalo tepat a cukat. Bakugou na tom byl stejně a po pár dalších přírazech jsme se skoro společně udělali. Baku mě zval do náruče a vynesl mě po schodech nahoru do pokoje, kde mě položil na postel, lehl si ke mě a přikryl nás.
Time skip
Ráno se probouzím s obrovskou bolestí, skusím se posadit ale svalím se spátky ,,Sakra Bakugou, proč to odskáču vždycky já" zavrčím do ticha pokoje ,,protože jsi uke shitty hair" zamumlá Bakugou do polštáře. Odnesl mě do koupelny a dali jsme si společnou vanu takže bolest trochu ustoupila. Když jsme se rozhodli že se dobelháme do školy hádejte koho jsme potkali ve vítahu, sousedku. Koukala na nás jako na hříčky přírody celou dobu jsem byl příšerně červenej a Bakugou se mi potichu smál.
ČTEŠ
Kiribaku Oneshot
RomanceYaoi kiribaku bakushima Oneshot Tento příběh je psaný celkem narychlo takže se kdyžtak omlouvám za chyby