Οι τρεις επόμενες μέρες κυλούσαν σε φρενήρεις ρυθμούς για την Βανέσα. Προσπαθούσε να πείσει τον Άλεξ να πάνε στην Ελλάδα για λίγες μέρες, καθώς ήθελε να ανακοινώσει τα νέα στους δικού της ανθρώπους από κοντά , αλλά αυτός έβρισκε μονίμως δικαιολογίες ότι πήζει στην δουλειά, το οποίο δεν ίσχυε γιατί είχε ξεθεώσει κυριολεκτικά την Βανέσα.
Την στρίμωχνε σε κάθε γωνία του σπιτιού και κάνανε σεξ σαν να μην υπήρχε κανένας στο σπίτι. Τρεις μέρες τώρα, δεν είχε ξεκολλήσει από πάνω της και η κοπέλα ένιωθε πτώμα. Όταν δεν ασχολούνταν με τον γιο του, φρόντιζε να είναι μέσα της και μετά της έλεγε για δουλειά και κουραφέξαλα. Ούτε τα τηλέφωνα δεν σήκωνε.
Μόλις ο Άλεξ έπιασε το μωρό στην αγκαλιά του η κοπέλα βρήκε την ευκαιρία και ξεγλίστρησε στον κάτω όροφο για να ενημερώσει την Αλκμήνη να μην κλείσει εισιτήρια, καθώς θα ερχόταν η ίδια στην Ελλάδα. Που θα πήγαινε, θα τον έπειθε κάποια στιγμή. Ξάπλωσε στον καναπέ του σαλονιού και έκλεισε τα μάτια της, είχε οπωσδήποτε ανάγκη από λίγο ύπνο.
***
Ο Άλεξ κρατούσε τον γιο του στην αγκαλιά, όταν το τηλέφωνό του χτύπησε για άλλη μια φορά. Αυτήν την φορά ήταν ο Άρης.
<<Έλα ρε>>
<<Γιατί δεν το σηκώνεις ρε μαλάκα; Να ξέρεις, ο Αγγελόπουλος είναι έξαλλος που συνεννοείται συνέχεια με τους Ρώσους σου και όχι με εσένα απ ευθείας.>>
Ο Άλεξ τύλιξε το μπράτσο του γύρω από το κεφάλι του μωρού, ώστε να του κλείσει τα αφτιά.<<Στα αρχίδια μου.>>είπε στον φίλο του και άφησε τον μικρό που του έβγαλε μια ενοχλημένη φωνή.
<<Με τον μικρό είσαι; Μαλάκα είναι πολύ παράξενο που έχεις παιδί.>>παρατήρησε ο Άρης.<<Πριν μερικά χρόνια πηδούσαμε κάθε βράδυ άλλες γκόμενες και τώρα σοβαρεύτηκες.>>
Ο Άλεξ γέλασε.<<Άκου Δελή, έχω να σου κάνω μια πρόταση.>>
<<Ωχ.>>
<<Ψάχνω για κουμπάρο.>>του είπε και έδωσε ένα παιχνιδάκι στον μικρό που το είχε πετάξει στο πάτωμα.
<<Τι ψάχνεις;>>άκουσε την φωνή του φίλου του να έχει ανέβει μερικές οκτάβες.
<<Έκανα πρόταση στην μικρή.>>του είπε ο Άλεξ<<Μην σου ξεφύγει κάτι προς τα εκεί ακόμα.>>
<<Μαλάκα Ιωάννου τι σκατά; Ποιος είσαι; Οικογενειάρχης και παντρεμένος, μου έρχεται να ξεράσω.>>τον κορόιδεψε ο φίλος του.
YOU ARE READING
Πιάσε με αν μπορείς
عاطفية'' Πάω στοίχημα ότι δεν με έβγαλες από το μυαλό σου χθες το βράδυ'' '' Θα το χάσεις'' του είπε, χωρίς η σιγουριά να χρωματίζει την φωνή της. '' Πες μου Βανέσα, φανταζόσουν σε τι στάσεις θα σε έπαιρνα όλο το βράδυ;'' της είπε με φωνή αισθησιακή. Ο...