KEMBALI(intro)

10 0 0
                                    

Salam semua! Terima kasih kerana masih sudi singgah buku aku . Lama aku hilangkan diri tanpa sebarang jejak. Haha. Aku ada beberapa urusan hidup yang perlu diselesaikan untuk setahun ni. Alhamdulillah sekarang dah lepas. Beban dah lepas. Dan sekarang aku kembali lah seperti biasa. (Cewah over ye kau jambul 😒)

Aku kembali, perkara pelik pun kembali, 'dia' pun kembali. Semuanya kembali. Memang banyak perkara berlaku dalam setahun ni . Dan aku tak sabar nak share dengan korang semua. So yea, hope you guys enjoy my story yang tak seberapa ni. Actually, aku tak sangka masih ramai yang minat dengan genre seram😂 apa-apa pun, terima kasih kerana sudi baca buku aku sebelum ni. Keep supporting, baru aku ada semangat nak tulis haha.
(Jap,pahal cicak kt dinding ni usha aku dri td. Dongak-dongak plk tu)

Okay , dah ready? Kalau dah ready , amarilahh kita mulakan.

(Sebelum tu aku minta maaf ye sekiranya gaya penulisan aku pelik dan tak menarik. Bukan apa, aku dah lama tak on Wattpad,jadi auranya tu lain. 18 kali aku cuba untuk taip yang terbaik. Tapi kali ke-19 baru menjadi sikit. Sikit jelah. Hm.)

Lihat halaman sebelah

(Imagine kau toleh sebelah tetiba ada orang teman hahahaha. K.)

WUJUDWhere stories live. Discover now