𝚂𝚔𝚒𝚙 𝚊𝚏𝚎𝚠 𝚍𝚊𝚢𝚜 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚂𝚊𝚢𝚘𝚛𝚒 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚗𝚐𝚕𝚢 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚕𝚞𝚋. 𝙰𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚙𝚘𝚛𝚝 𝚒𝚗 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚌𝚊𝚕 𝚙𝚞𝚋𝚜 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍𝚜. 𝚃𝚘𝚍𝚊𝚢 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚜𝚎𝚋𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚎𝚕𝚍 𝙼𝚘𝚗𝚒𝚔𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚟𝚘𝚕𝚕𝚎𝚢𝚋𝚊𝚕𝚕. 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚞𝚌𝚔𝚢 𝚗𝚞𝚖𝚋𝚎𝚛 3! 𝚃𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚊𝚖 𝚊𝚛𝚎 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝙸 𝚝𝚎𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚐𝚛𝚞𝚖𝚙𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝙳𝚊𝚍.
𝚆𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚖𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛 𝙸 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚒𝚕𝚢 𝚜𝚔𝚒𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚎𝚕𝚍 𝚖𝚢 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢. 𝚃𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚌𝚊𝚕 𝚙𝚞𝚋 𝚒𝚜 𝚜𝚘 𝚔𝚒𝚗𝚍. 𝙸𝚝𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚑𝚎𝚕𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚋𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚊 "𝚜𝚘𝚌𝚒𝚊𝚕 𝚋𝚞𝚝𝚝𝚎𝚛𝚏𝚕𝚢" 𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚊𝚢 𝚙𝚞𝚝 𝚒𝚝.
𝙽𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒: "ℍ𝕖𝕪 𝕄𝕚𝕤𝕥𝕖𝕣! 𝕀 𝕘𝕠𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕦𝕗𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥𝕖𝕕!" 𝙸 𝚑𝚞𝚏𝚏𝚎𝚍 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚘𝚏 𝚕𝚎𝚟𝚎𝚕 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚎𝚜𝚜 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚊𝚛𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛.
𝙱𝚘𝚢 1: "So! Plus don't call me that! I'm not a king!"
𝙱𝚘𝚢 2: "this is something that no bitch like you should play! Go brush your barbie dolls hair pinky!"
𝙽𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒: " 𝕀 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕓𝕒𝕣𝕓𝕚𝕖 𝕕𝕠𝕝𝕝𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕚𝕕𝕚𝕠𝕥!"
𝙱𝚘𝚢 1 𝚊𝚗𝚍 2: "Oh! I forgot you papa took it away!"
𝙽𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒: "𝕆ℍ, 𝕐𝕆𝕌 𝕊𝕆ℕ 𝕆𝔽 𝔸 𝔹𝕀𝕋ℂℍ!"
𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚍𝚛𝚎𝚗𝚊𝚕𝚒𝚗𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚖𝚢 𝚟𝚎𝚒𝚗𝚜. 𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚝𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚘 𝚖𝚘𝚟𝚎. 𝙰𝚜 𝙸 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚖𝚢 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚙𝚞𝚗𝚌𝚑 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚙𝚎𝚛𝚏𝚘𝚛𝚖𝚎𝚛, 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚕𝚍 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚢 𝚜𝚝𝚊𝚐𝚎. 𝙷𝚎 𝚍𝚘𝚍𝚐𝚎𝚍 𝚜𝚒𝚍𝚎𝚠𝚊𝚢𝚜, 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚙𝚞𝚗𝚌𝚑 𝚋𝚢 𝚌𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛 𝚖𝚎𝚝𝚎𝚛𝚜. 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚘 𝚌𝚛𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚠𝚑𝚒𝚙𝚜 𝚘𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚍𝚒𝚘𝚝. 𝙸 𝚔𝚒𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚒𝚍𝚎. 𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚎𝚣𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝙸 𝚐𝚛𝚒𝚗𝚗𝚎𝚍, 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚞𝚖𝚙𝚎𝚍 𝚞𝚙. 𝙰𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚘𝚢 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚘 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜.
𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚜𝚝𝚞𝚗𝚗𝚎𝚍, 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚜𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍𝚜 𝙸 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚌𝚔𝚢. 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚍𝚛𝚒𝚙 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚢 𝚗𝚘𝚜𝚎. 𝙵𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔.
...
𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚊 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎... 𝙸𝚝 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚍𝚒𝚜𝚝𝚊𝚗𝚌𝚎... 𝙸𝚝𝚜 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎... 𝙼𝙾𝙽𝙸𝙺𝙰!
𝙼𝚘𝚗𝚒𝚔𝚊: "ɴᴀᴛsᴜᴋɪ!"
𝙲𝚘𝚕𝚘𝚞𝚛𝚜 𝚏𝚕𝚊𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚒𝚝 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗.
𝙼𝚘𝚗𝚒𝚔𝚊: "ᴏʜ ɴᴏ! Pʟᴇᴀsᴇ ɴᴏᴛ ᴀɢᴀɪɴ! ɴᴀᴛsᴜᴋɪ? ᴘʟᴇᴀsᴇ? sᴛᴀʏ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ!"
𝙼𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚕𝚊𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚏𝚕𝚞𝚝𝚝𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝙸 𝚠𝚘𝚔𝚎. 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚞𝚙𝚛𝚒𝚣𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝙼𝚘𝚗𝚒𝚔𝚊'𝚜 𝚗𝚎𝚝𝚋𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚎𝚊𝚖 𝚜𝚞𝚛𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚖𝚎. 𝙼𝚘𝚗𝚒𝚔𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐.
𝙽𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒: "𝕄𝕠𝕟𝕚𝕜𝕒 𝕨𝕙𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕣𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦 𝕝𝕠𝕠𝕜 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕒 𝕕𝕦𝕞𝕞𝕪 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕣𝕪!" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚘𝚏𝚝𝚕𝚢. 𝙸 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚊 𝚠𝚎𝚊𝚔 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚘𝚗𝚒𝚔𝚊. 𝚂𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚎𝚖𝚋𝚛𝚊𝚌𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚊 𝚑𝚞𝚐. 𝙼𝚢 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚊𝚕𝚖𝚎𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗, 𝚜𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚖𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎.
𝙼𝚘𝚗𝚒𝚔𝚊: "ɴᴇᴠᴇʀ, ᴇᴠᴇʀ ᴅᴏ ᴛʜᴀᴛ ᴀɢᴀɪɴ ᴛᴏ ᴍᴇ ɴᴀᴛsᴜᴋɪ, ᴘʟᴇᴀsᴇ."
𝙷𝚎𝚛 𝚑𝚞𝚐 𝚐𝚘𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚜𝚝𝚛𝚘𝚗𝚐𝚎𝚛. 𝙸 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚊𝚛.
𝙽𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒: "𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜𝕪𝕠𝕦 𝕄𝕠𝕟𝕚𝕜𝕒. 𝕋𝕙𝕖𝕪 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕚𝕗 𝕓𝕖𝕒𝕥𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕙𝕚𝕥 𝕠𝕦𝕥 𝕠𝕗 𝕞𝕖 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕖𝕣𝕖𝕟'𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖. 𝕊𝕠 𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜𝕪𝕠𝕦, 𝕤𝕠 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕞𝕦𝕔𝕙."
YOU ARE READING
The Pink Rose, Natsuki Nanako
HorrorThis is all about the "wonderful" time that I spend that is what I normally don't show. Wᴀʀɴɪɴɢ Tʜɪs ʙᴏᴏᴋ ᴅᴏᴇs ɪɴᴄʟᴜᴅᴇ ᴛʜɪɴɢs ᴛʜᴀᴛ sᴏᴍᴇ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴍᴀʏ ɴᴏᴛ ʙᴇ ᴄᴏᴍғᴛᴀʙʟᴇ ᴡɪᴛʜ.