Kapitala 6.

21 4 1
                                    

Kroky se přibližovali a najednou...........
Se u dveří objevilo malé mourovaté koťátko.y
M- ,,Promiň zapomněla jsem ti říct že máme novou kočku no spíše koťátko." pousmála se.
Upřímně jsem měla nahnáno protože to byli celkem rychle kroky směřující k nám.
Maky si jen lehla ale já jsem šla na záchod a nadýchat se čerstvého vzduchu protože mi nebylo moc dobře (asi jsem se přeplácala tím vším co jsme měli na stole).

Cestou na záchod jsem se koukla jen tak přes zábradlí protože jsem měla divný pocit.
,,Maky, todle bys měla vidět!" zakřičela jsem.
Když ke mě přiběhla úplně stuhla.
I přes tu tmu a světla pouličních lamp, byl vidět nepořádek.
Zřejmě jsem rozsvěcet ani nemusela protože to ani nepomohlo.

Kočičí záchod byl rozsypaný, o vyžehleném oblečení ani nemluvím, a jídlo bylo po celém spodním patře.
,,OMG!" řekly jsme naráz.
,,Musíme to rychle uklidit každou chvíli přijedou z kina a jestli ten bordel uvidí půdu mít doživotní zákaz na všechno!" panikařila.
,,Klid pomůžu ti." uklidňuju ji.

Rychle jsme se pustily do práce bylo asi třičtvrtě na tři a oni měli přijít cca ve čtvrt na čtyři.
,,Jak todle mohla spusobit jedno malé koťátko?" ptá se mě.
,,Nevím ale je to podezřelé." odpovím.
,,Myslíš že to mohlo být....však výš... ptá se.
,,Ne za všem musí stát paranormální aktivity." řeknu s vážností v hlase.

Když jsem to uklidili bylo 04:02 a její rodiče nikde.
,,Kde sakra jsou?!" zeptá se mě.
,, Neříkala jsi že přijdou cca v čtvrt na čtyři?" ptám se.
,,Máš pravdu snad dorazí."
,,No kdyby něco brnkni já už budu muset protože kdyby máma zjistila že jsem pryč zabila by mě." uchichtnu se.

S pomocí Máji jsem si zabalil a šla domů.
,,Pa zase někdy." řeknu a obejmu ji.
,,Tak pa." objetí mě oplatí."

Cestou domů jsme byla hrozně hrozně unavené z toho všeho.
Když jsem se dobelhala pár metrů k domu viděla jsem naše auto.
,,A do p...." řeknu si v duchu a běžím k zadní části k domu.
Jelikož mám pokoj v druhém patře musím vyšplhat na altánek na kterém jsem se "hezky" odřela nohu, pak záhadně otevřít okno což se mi povedlo a rychle skočit do postele.

Měla jsem kliku protože hned co jsem skočila do postele, ke mě rodiče vešli.
Dělala jsem že spím a očkem se na ně dívám, vidím že mají šťastný víraz a tak zavřou a jdou pryč.
,,Uf." oddechnu si a usnu.

Probudila jsem se asi v osm a bylo mi zle.
Převlékla jsem se do trička a tepláků a šla směrem ke kuchyni.
Cestou jdu kolem zrcadla do kterých se podívám.
Mám hrozně moc velké kruhy pod očima a ani se moc nedivím vůbec jsem nespala.
Make-upem (XD nevím jak se to píše) jsem se to snažila napravit.
Nemám ráda když jsem doma nalíčena ale co se dá dělat máma by poznala že jsem někde byla a to nechci.

,,Dobré ráno." řekli rodiče s úsměvem na tváři.
,,Ahoj tati!!" přiběhla jsem a objala ho.
,,Konečně tě zase vidím!!!" byla jsem dojatá.
,,Máme si tolik co vyprávět." řekl.
,,To určitě ale nejdřív snídaně co si dáš Lily?" zeptá se.
,,Asi mysli ale to zvládnu sama neboj."  mrknu na ni.

Po snídani jsem se moc dobře necítila ale byl tu táta a já se s ním moc často nevidím když je pořád v zahraničí kvůli práci.
Táta nám vždy vypráví hezké zážitky z její cest a naděje se pobavíme.
,,Mám pro tebe dárek Lily." řekne a podává mi krabičku.
Otevřu ji a v ní je nádherný ametisové srdíčka na stříbrném řetízku.
,,Ježíši temné je tak nádherný tati děkuji děkuji..!" a objímám ho.
Hned jsem si ji nasadila a upřímně, slušel mi.
,,Nemáš zač vím že ametist je tvůj oblíbený kamery n a mamainky zase rubín." říká a přitom ukazuje na mamky prsty kde má zlatý prstýnek a v něm malý rubín.
,,Ten je nádherný." pochválil jo mamce.

Ještě chvíli jsme se bavili ale pak táta řekl že už musí jít že mu v sedm letí letadlo do Ameriky a že musí něco zřídit.
Byla jsem smutná protože jsem si ji moc neužila a zas musí odletět pryč.
,,Tak zatím pa tati." řeknu sklesle.
,,Neboj za 14 dní zase přijedu a něco společně podnikneme třeba stanování nebo tak něco co říkáte?" zeptá se.
,,Dobře ale slib že se ti nic nestane." řeknu.
,,Neboj vrátím se a zas vám něco přivezu." řekne a společně se obejme.
,,Tak pa zlato." řekne mamka.
,,Ahoj!"
,,Pa tati." řeknu a on odjíždí.

,,Tak pojď Lily udělej si úkoly a pak něco podnikneme." řekne a jdem domů.
Šla jsem do koupelny si vyčistit zuby atd.
V koupelně jsem si trochu ošetřila tu nohu aby se neřeklo a šla psát úkoly.

,,No a teď fyzika." řeknu si v duchu.
,,Emmmmm.....todle se rovná todle.........emmmmm devět........x......H2o.......x na druhou (XD)....... asi hotovo."

Ten den jsem projížděla různé sociální sítě a tak.
Po objede mi bylo tak blbě že jsem si lehla do postele a usla.
Mamka mi byla dát nějaký prášek a změřila mi teplotu.
,,38,5 no pro jistotu zůstaneš doma." řekla a podala mi tác s večeří.
Měla jsem jen salát a to nějak extra bohatej aby mi nebylo hůř.
Ten den rychle plynula já jen ležela a ležela když za mnou do pokoje v běhla mamka se slušná v očí.....

A jak to bude pokračovat se dozvíte v další kapitole 😉😊
Vím že dlouho jsem nic nenapsala měla jsem totiž menší problemi ohledně tabletu kde to píšu, škola a čas málo času ale budu se to snažit napravit 😉

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 13, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Vidím těKde žijí příběhy. Začni objevovat