Bir Adet Kızgın Yoongi

378 21 15
                                    

       Merdivenleri hızlıca indim. Cidden çok acıkmıştım.
Masanın üstünü görmemle şok geçirmem bir oldu. Çünkü masanın üstünde en sevdiğim yemekler vardı. Masada yiyecekler; sol taraftaki bir  sehpada içecekler, sağ taraftaki bir sehpada da bir sürü kutu ve poşet vardı.
' Amaaağğğğnnnn, ne yapacağım poşeti, hediyeyi?! Bana yemek lazım, yemeğğğkkkkk!!!!' Dedikten sonra karnımda; mide yerine, işkembe varmış gibi tıkınmaya başladım...

&

Yoongi Kuşumuzun Ağzından:

      Hızlıca arabayı kullanıyordum. Meleğimi kırmıştım ve de korkutmuştum.  Hatta onu boğazından tutup duvara yağıştırmıştım. Ona işe gideceğim diyerek evden çıkmıştım, fakat içmek için bara gidiyordum.
Bunları düşündükçe daha da çok gaza basıyordum, neredeyse boş olan yolda hızlanıyordum.
En sonunda durdum, ama frene basarak değil; başka bir arabaya çarparak. Hızlı gitmeme karşın sert çarpışmamıştık ve bu bir mucizeydi.
Küçük bir araba olduğundan, benimkinde değil; karşıdakinin arabasında bir hasar vardı.
Kemerimi çıkarıp arabadan indim. Hemen adamın yanına gidip:
' Lütfen kusura bakmayın, hiç görmedim sizi, lütfen bağışlayın...' Dedim. Bana öfkeyle bakan adam bağırmaya başladı:
' Önüne baksaydın da görseydin o zaman beni!' Dedi. Genç sayılırdı, 22 - 23 yaşlarında olmalıydı.
' Bakın masrafı her neyse öderim, lütfen sakinleşin...' Dedim. O ise öfkesinden ödün vermeden devam etti:
' Paranı istemiyorum! Hiçbir şeyi ödeme! Seni dava edeceğim, benim sevgilim avukat! O zaman göreceksin!' Son cümlelerine doğru kaşlarım çatılmıştı. Acaba benim sevgili Mi - Hi'm, onun ESKİ sevgilisi olabilir miydi? Şu an olma ihtimali yoktu, çünkü şu an benim sevgilimdi.
Sakin kalmaya çalışarak sordum:
' Pardon, sevgiliniz kim acaba?!'
' Sana ne ki benim Mi - Hi ' mden?! Hah, öğrenmiş oldun işte: Mi - Hi benim sevgilim. Mi - Hi Siha.' Dediğinde adamın üstüne yürümeye başlamıştım bile.
' Pardon da, sen kimin sevgilisine Mi - Hi'm diyorsun lan?! Mi - Hi benim, Mi - Hi benim sevgilim! Yavşak herif!'
Dedikten sonra üzerine atlamam bir oldu.

&

Midem, hamile karnı gibi olmuştu. Yemek yemekten ölmüştüm resmen. Şimdi de televizyon izleyip, dolapta bulduğum cipsleri yemeye başlamıştım. Birden aklıma gelen poşetlerle doğruldum,
" Acaba içlerinde ne vardı ? " diye düşünüp ayaklandım. Mutfağa girip tüm poşetleri yüklendim ve salona getirdim. Hepsini teker teker açmaya başlamıştım bile...

Bir tanesinin içinden saat,

Bir tanesinin içinden ' Mi - Hi ' yazan bir kolye,

Bir tanesinin içinden yüzük,

Bir tanesinin içinden kıyafet,

Daha sonraki 12 poşetin içinden de kıyafet,

En sonki poşetin içinden de telefon çıkmıştı! Evet telefon! Hem de en son modaydı! Hemen çıkarıp imcelemeye başladım, çok güzeldi!!!

' Yaaaağğğğ, bunların hepsini bana mı almış Yoongi'mmmm...... ' demedim tabii ki.

' Hayret, Beyefendi' nin aldıklarına bak hele... Demek ki barışmaya çalışıyor...' Dedim ve telefonun açma tuşuna bastım. Arkasında dört tane kamerası, yüz okuma diye bir bölümü, " Siri " si ( burdan telefonun IPhone olduğunu anladık ) ve daha bir sürü şeyi vardı. Hayatım boyunca hiç bu kadar güzel bir telefona sahip olmamıştım.

Ben hep IPhone 4 kullanmıştım, anne - babam en üst modelleri kullanırken. Bana hiç iyi bakmamışlardı, her şeyden mahrum bırakmışlardı...

En çok da sevgilerinden...

Benden nefret ettiklerini söylerlerdi hep...

Babam beni hep döverdi, öldüresiye...

6 yaşından beri dayak yemiştim, okul zamanları hariç...

Yüzüm - gözüm şişerdi, ağzımdan kan gelirdi, okula gittiğimde herkes bana tip tip bakardı...
Haklılardı....
Benim kadar yüzü - gözü yara içinde birini görsem, ben de öyke bakardım...

Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde, kafamı kaldırarak onları geri yolladım.

Aslında Yoongi beni kaçırarak iyi yapmıştı, beni onlardan kurtarmıştı.

Bir de ilk uyandığımda bağırmıştım:

' Anneeee, babaaaa!!!!!' Diye, sanki yanımdalarmış gibi...

Olsalar bile beni bırakırlardı zaten, eminim...

Belki de hiç onların sevgisini hissetmediğim için böyle asiydim...

Hiçbir zaman, diğer kızlar gibi olamamıştım...

Onlar kibardı, ben kaba...

Onlar şirindi, en asi...

Onlar çalışkandı, ben tembel...

Kısacası:
HER ŞEYİMLE ONLARIN TERSİYDİM, HER ZAMAN...

Kapının çalınmasıyla, pardon; yumruklanmasıyla, daldığım KABUSLARDAN uyandım ve ayaklandım. Yoongi idi herhalde. Ama neden böyle çaldındı ki kapıyı? Gerçi saat çok geç olmuştu, endişelenmişti herhalde.
Kapı deliğinden baktım, Yoongi gelmişti. Kapıyı açıp en şirin halimle

' Hoş Geldiiinnn!!!' Demiştim, ama Yoongi' nin üstğnü ve yüzünü görmemle donakalmıştım...

EVEEETTTT,

Umarım beğenmiş ve zevk almışsınızdır.

Beğen + Yorum + Takip yaparsanız sevinirim...

620 Kelimeeğğğğ

SEVİLİYORSUNUZ GENÇLİKKKK
💜💜
💖💖

Psikopat Aşık MYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin