Selepas kejadian itu Senior Soobin bersetuju untuk hanya berteman dengan jihae.
Cinta?Mungkin belum waktunya.Sekarang jihae ialah orang yang memberikan kekuatan pada Soobin ketika dia sedang dirundung kesedihan.
Dengan eomma dan appanya yang terlibat dalam sebuah insiden sebulan yang lalu dan keadaan mereka yang sedang dalam koma menyedihkan lagi Soobin dan dia hanyalah anak tunggal didalam keluarganya.Tambahan pula Soobin tidak dapat menahan kesedihannya.
Dengan menyembunyikan kesedihan itu dia hanya mengukirkan sebuah senyuman pada wajahnya setiap kali seseorang menegurnya.Kemungkinan apa yang kita lihat pada seseorang itu dengan hanya melihat wajahnya yang sedang tersenyum sudah tentu kita berfikir yang dia sedang bahagia. Namun dari senyuman yang selalu dipamerkan itulah yang telah menyembunyikan seribu satu kesakitan yang dia alami.
Namun saya takkan pernah berputus asa untuk memberikan awak semangat supaya senyuman yang menjadi kegemaran saya akan terbit diwajah awak semula.
Dimple's smile yang selalu saya lihat sewaktu melihat wajah awak Choi Soobin ~
Song Jihae♡
Enjoy vomment dan ff ini tiada kena mengena dengan yang dah mati nama hanya sebagai watak didalam ff sahaja.
Thanks❤
YOU ARE READING
Dimple's Smile~ Choi Soobin ✔
FanfictionSenyuman manis serta lesung pipit menghiasi wajahnya namun tersembunyinya sebuah rahsia yang menyedihkan~ ☆COMPLETE☆