Dimple's(4)

166 41 16
                                    

Aku mula memberanikan
diri untuk terus pergi ke arahnya.

Terlihat senior itu sedang bersandar di dinding
sambil mengesat air matanya yang mengalir.
Suara tangisannya membuatkan aku susah hati.

Lalu aku menegurnya.

"Senior nan gwenchanayo?"soal aku padanya namun reaksi yang diberi adalah terkejut dan pantas dia berdiri seperti mahu beredar dari situ.
Pantas aku menghalangnya pergi.

"Tunggu!"jerit aku sedikit kuat sambil mendepakan tangan aku.

"Nan nuguya?"soalnya pelik sambil memandang tepat ke arah mataku.

"Hm....Song Jihae imnida.."balas aku sambil meletakkan semula tangan disisi.

"Wae? Awak nampak apa yang saya buat tadi ke? "soalnya secara tiba-tiba memegang kedua-dua belah bahu aku dengan reaksi sedikit cemas.

"Akh! Aniya sa-saya tak bermaksud nak masuk campur hal senior pun cuma saya............"balas jihae kembali namun dia memberhentikan kata-kata diakhir perkataan.

"Saya apa? Untuk terakhir kali tolong jangan ganggu saya sebab takde siapa dapat ubah rasa sakit yang tengah saya hadapi ni... "katanya sambil menunjuk ke arah dadanya.

"Sebab neomu joahaeyo senior Choi Soobin shii...."kataku sambil memandangnya.Dia membalas pandangan aku dan wajahnya terlihat sedih.

"Awak suka saya? Tolonglah lupakan semua tu...."katanya terus berpusing membelakangi jihae seperti mahu pergi dari situ.

Jihae tidak mahu berputus asa dengan tindakannya sekarang dia terus berlari dan memeluk tubuh Soobin dari belakang.Soobin terkejut dengan kelakuannya.

"Jika saya tak dapat sukakan senior...izinkan saya untuk menjadi seseorang yang akan menghilangkan sedikit kesakitan yang senior hadapi sekarang?"rayu aku.Pelukan masih lagi tidak dilepaskan.

Namun secara tiba-tiba Soobin memusingkan tubuhnya menghadap jihae yang sedang memeluknya lalu membalas pelukan itu dengan lebih erat.

Dimple's Smile~ Choi Soobin ✔Where stories live. Discover now