Gatunek: Akcja, Tajemnica, Nadprzyrodzone, Kryminalne, Psychologiczne, Thriller
Seria: 1
Status 2019: Zakończone
Ilość odcinków: 37
Długość odcinka: 23 minuty
Opis serii: Yagami Light, nastoletni licealista, będący prymusem w każdej ofercie, pewnego dnia nietypowego notatnika z napisem na okładce „Death Note". Według zapisanych w nim zasad, wpisujących imię i nazwisko osoby (znając jej wygląd) możemy sprawić, by umarła na zawał serca lub w inny wybrany przez nas sposób.
Light początkowo myśli, że to jakiś żart. Jednak z ciekawości wpisuje dane kryminalisty pokazanego w telewizji. Jak działa po chwili okazuje się, że notatnik działa, co więcej, należy zrobić na niektóre shinigami o imieniu Ryuuku. Ryuuku musi zostać z Lightem aż do jego śmierci. Jest on widoczny tylko dla osób, które dotknęły połączenia, co nasz geniusz nieraz wykorzystujea.
Yagami szybko oswaja się z obecnością boga śmierci oraz zabójczą mocą, którą posiadł. Co więcej postanawia ją użyć, by stworzyć idealny świat i stać się jego bogiem. Od czasu, gdy zaczął wybijać najgroźniejszych kryminalistów zyskał rzesze fanów, ale także takich, policja oraz słynny anonimowy detektyw L. Tak oto zaczyna się walka między Yagamim Lightem (pseudonim Kira) i L-em.
CZYTASZ
~Znajdź coś dla siebie~
Nezařaditelné❃.✮:▹𝚆 𝚝𝚎𝚓 𝚔𝚜𝚒ąż𝚌𝚎 𝚣𝚗𝚊𝚓𝚍𝚞𝚓ą 𝚜𝚒ę 𝚒𝚗𝚏𝚘𝚛𝚖𝚊𝚌𝚓𝚎 𝚗𝚊 𝚝𝚎𝚖𝚊𝚝 𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎: 𝚐𝚊𝚝𝚞𝚗𝚔𝚒, 𝚒𝚕𝚘ść 𝚜𝚎𝚛𝚒𝚒, 𝚒𝚕𝚘ś𝚌𝚒 𝚘𝚍𝚌𝚒𝚗𝚔ó𝚠,𝚍ł𝚞𝚐𝚘ść 𝚘𝚍𝚌𝚒𝚗𝚔𝚊 𝚘𝚛𝚊𝚣 𝚘𝚙𝚒𝚜 𝚜𝚎𝚛𝚒𝚒◃:✮.❃ 𝚉𝚗𝚊𝚓𝚍𝚞𝚓ą 𝚜𝚒ę 𝚝...