28.02.2016
"Yeme artık şu çikolatayı! Obez olucaksın!""Sana ne be! Eski aşkımı görmüşüm ben! Hem de hala çok yakışıklı!"
Eun uzun bir kahkaha attı söylediklerime. Ben de elimdeki yastığı ona fırlattım.
"Komik mi gerizekalı!?"
"Evet. Hem de çok komik."
"Neyse iyi ki günlüğü okumamış."
Yoongi tam da doğru noktaya ayak basmıştı. Eğer okumuş olsaydı ben gerçekten biterdim.
"Doğru söylüyosun Yoongi. Neyse ben de kalkıyım bi yüzümü yıkıyım. Yarın iş güç var."
Kimseyi dinlemeden oturduğum koltuktan kalktım. Hızlıca üst kata çıktım. Banyoya girdikten hemen sonra da yüzümü yıkayıp çıktım.
"Ben yatıyorum!"
"İyi geceler!"
"İyi uykular!"
"Rüyan da beni gör!"
Ah Eun Ah hep mi egoist olur bir insan?
Neyse şu an Eun'dan daha büyük dertlerim var.Jimin döndü. Bir zamanlar işte o adam benim hayatımın anlamı dediğim ama beni bir kalem de silen adam döndü.
İnsanların hayatları birer film gibi. Herkes kendini çaresiz sanıyor. Ben de dahil. Bu yaşadıklarım dert bile değil. Yarın bir iş görüşmem var. Bunları düşünmemeliyim. Yoksa başıma kötü şeyler gelebilir. Gerçekten kötü şeyler.
Aşağı kattan çok sert kapı çarpma sesiyle yerimden sıçradım. Hızla odamdan çıkıp merdivenlerden bağırdım.
"O ses de neydi? Kookie nerde?"
"O gitti."
Kook? Yine ne olmuştu aceba? Tavşan falan mı dediler ki? Ama ergen değil ya canım bu kadar şeyle evi terk edecek!
"Ne yaptınız yine?"
"Biz bir şey yapmadık ki!"
"Ne olduda kızgınca gitti o zaman?"
"Camdan bak."
Koşa koşa cama gittim. Perdeleri koparırcasına çektikten sonra camı açıp yarıma kadar çıkarttım bedenimi
Bağırma sesleri geliyordu. Ayrıca Kook'un yüzü cama dönükdü ancak önündeki çocuk arkasını dönmüştü.
Bağırtı seslerine kulak verdiğim."Bitti Taehyung! Git sen ona aşıksın!"
"Jungkook dinle beni bir!"
"Sen Taehyun benden utanıyorsun! Benim de bir gururum var! Sen kendinden de utanıyorsun Taehyung! Seçimlerinden ve Cinsiyetinden utanıyorsun!"
Taehyung. Jungkook'un ilk ve tahminen son aşkı. Acı dolu bir ilişkileri vardı. Gururlarına yenik düştükleri. Ancak ikisi de acı çekiyordu. Şu an ise iki adamın ruhen ölüşünü izliyor gibiydim..
.
.
.Biliyorum TaeKook beklemiyordunuz ama ben şaşırttım siz tam uyuyacak ve sabah olacak sanıyordunuz dimiiiii. Ama olmadı Eheehehehehhe.
.
.
.
Oy vermeyi unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loser || Park Jimin
FanfikceKalp durur içinde unutur. Bazı şeyleri. Aklım da belki hatırlamaz bile adını. Bu ruhumdaki sızının nedeni ne peki? Sen misin yoksa seni unutamamak mı? Ya da unutmak istemediğimden kabullenilmiş acı mı bu? Seni kalbime gömdüm. Aklımdan sildim ama se...