Kuvars
DenizKuvarsın evine gelmiştim.Kapıyı çaldım.
"Hoş geldin"
"Hoşbuldum."
"Geçsene"
Hafif yana çekilince içeri girdim.Salona geçip oturdum.Kuvarsda gelip yanıma oturdu.
"Eee nasılsın?"
"İyi sen?"
"İyi bende.Naptın bugün?"
"Hiçbir şey,sen?"
Ayağı kalkıp elini uzattı.Tuttum ve kalktım.Odasına geldik.
"Bunu yaptım."
Dedi eliyle duvarı göstererek.
"Oha bu çok güzel"
Gerçekten mükemmeldi.
"Bizim için"
Yatağının başındaki duvarda ortasında gökkuşağı renkleriye boyanmış bi kalp yanlarında ise kalp atışı ritmi vardı ve iki ritmin sonunda baş harflerimiz yazıyodu.-Multideki fotoğrafı duvarda ve sonlarda baş harfleri yazıyomuş gibi düşünün-
"Seni seviyorum."
"Bende seni"
Dudaklarımızı birleştirdik.Sikmişim ünlü nefretini aşıktım bu adama.
"İlk baştaki davranışlarım ve sana yaptıklarım yüzünden özür dilerim"
"Şşşh boşver şimdi unut gitsin"
Öpücüklerini boynuma taşıdı.Bir anda ısırınca inledim.Isırdığı yeri emdi.Kesinlikle moraracaktı.
"Kuvars yapma"
"Neden"
Dedi mayışmış sesiyle.
"Mor bi boyunla dolaşmak istemiyorum."
"Geçer bi kaç güne"
Diyip emmeye devam etti.Engel olmadım.Beni yavaş yavaş ittirerek yatağa düşürdü ve üstüme çıktı.Hala boynumdaydı dudakları.
"Çok güzel kokuyosun"
Vericek cevabım yoktu.Bu durumdayken 'teşekkür ederim' diyemezdim zaten.Kuvars bi süre daha orda oyalanıp biraz doğruldu ve tişörtümü çıkardı.Öpücüklerini göğüs uçlarıma yönlerdirdi.Birini ağzına alırken diğerini iki parmağının arasına aldı.Siktir aşırı tahrik olmuştum şuan.Göğüs uçlarımdan fena etkilenirdim.
Diğer göğüs ucumu ağzına aldı.
"Immm devam et"
Diye inledim istemsizce.
"Hmm nerden etkilendiğini buldum."
Göğüs ucumu daha sert emmeye başladı.İnlemelerim durmuyodu.Birazdaha devam ederse baksırıma boşalabilirdim.
Saçlarından tutup kafasını kaldırdım ve dudaklarına yapıştım.Yerimizi değiştirerek üstüne çıktım.Aynı şekilde onun tişörtünü çıkarıp boynuna ıslak bi öpücük kondurdum.
Boynundan başlayım göğüs ucuna gelene kadarki yerlerini dilimle ıslattım.Göğüs ucunu ağzıma alıp emmeye başladım.İnledi.Demekki o da etkileniyodu."Yeter"
Diye inledi.Dediğini yapıp karın kaslarına dudaklarımı sürterek aşağı indim.Kemerine elimi atıp çıkardım.
Pantolonunuda baksırıyla beraber çıkararak erkekliğini ağzıma aldım.İnledi.Böyle inlemeye devam ederse ben kendime dokunmadan boşalıcaktım.Biraz daha emdikten sonra"Gelicem ağzını çek"
Diye inledi.Çekmedim.Daha da hızlandım.
"Siktir"
Diyerek ağzıma geldi.Boşalması bitince kafamı kaldırdım.
"Tadını sevdim"
Dedim dudaklarımın kenarını silerken.
"Seninde tadına bakalım"
Beni kenara itip tekrar üstüme çıktı.Pantolonumu baksırımla birlikte çıkarıp kenara attı ve erkekliğimi ağzına aldı.
Elinide devreye katıp hızlıca emmeye başlayınca geliceğimi anladım.
"Gelicem"
"Gel"
Dedi boğukça.Daha fazla daynamadan ağzına geldim.
"Hmm sevdim bunu"
Ağzının kenarını sildi.Yanıma uzandı.Kolumu beline dolayıp kafamı göğsüne koydum.Saçlarımı öptü.
"İyi geceler birtanem"
"İyi geceler"
Gözlerimi kapatıp bu mutluluğun hiç bitmemesini diledim.
Kaos olmadan olmaz ama Denizcim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ -BxB
Short StoryÜnlülerden nefret eden bir çocuğun,ünlü birine aşık olması? Başlangıç Aralık/2019 Bitiş Ocak/2020