D•27

3.4K 167 26
                                    

2 Gün sonra.

"Ünlü şarkıcı Kuvars Soylu müziği bıraktığını açıkladı.Menajeriyle yollarını ayıran Soylu yoluna nasıl devam etmeyi düşünüyo?"

Televizyonda duyduğum şeylerle hemen salona koştum.Kuvars konuşma yapıcaktı.

"Evet Kuvars Bey müziği bıraktığınız doğru mu?"

"Evet doğru."

"Peki nedenini sorabilir miyim?" diye sordu sunucu kadın.

"Benim için doğru olduğunu düşünüyorum.Bu yüzden bıraktım."

"Peki yeni işiniz ne olucak?"

"Buna daha karar vermedim.Elbet bulunur bir şeyler."

Neden müziği bırakmıştı ki?Müzik onun hayatıydı.

Biraz sonra kapı çaldı.Batu olduğunu düşünüp hızla açtım ama karşımda Batu değil Kuvars vardı.

"Ne işin var senin burda?" diye sordum sesimi sert tutmaya çalışarak.

"Biraz konuşabilir miyiz?"

"Benim seninle konuşucak bişeyim yok." diyip kapıyı kapatmaya çalıştım ama Kuvars ayağını koyarak buna engel oldu.Kapıyı açıp içeri girdi ve kapıyı kapatıp beni sert bi şekilde kapıya yasladı.Yüzü...yüzü yüzüme çok yakın duruyodu ve o köpek gibi özlediğim kokusu burnumun dibindeyken sakin olmam zordu.

"Beni dinliceksin Deniz." dedi otoriter bi tonla.

"Seni dinlemek zorunda değilim Kuvars gider misin?" onun gitmesi bu kokununda gitmesi demekti yani zerre istemiyodum gitmesini.

"Müziği bıraktım."

"Biliyorum" diye geveledim ağzımın içinde.

"Nedenini sormayacak mısın?" dedi başını hafif yana yatırıp daha çok yaklaşarak.

"Banane"

"Hadi ama Deniz,meraktan çatladığının farkındayım." dedi gülerek.

"Kuvars siktir git" dedim dişlerimin arasından.

Gülümsemesi silindi ciddiyetle "Senin için." dedi.

"Ne benim için?" diye sordum anlamayarak.

"Müziği senin için bıraktım" Ne demek benim için? Neden?

"Benim için mi?Ne alaka?" diye sordum şaşkınlıkla.

"Uzun hikaye,anlatıcam.İçeri geçip sakince konuşabilir miyiz?" dedi uzaklaşıp.

Elimle salonu gösterdim.Anlatsın anlatıcağını bakalım.
Koltuğa oturunca bende karşısına oturdum.

"Dinliyorum?"

"En başından anlatıyorum.Şu bana geldiğin gün,menajerimde buraya gelmiş.Tam kapıyı çalıcaklen içeriden inleme sesleri duymuş.Bana gelip 'erkek arkadaşınız mı var?' diye sordu.Ne kadar inkar etsemde anlamıştı.En sonunda söyledim.Buna karşı çıktı.'Duyulursa kariyeriniz baya bi çöküşe geçer.Sevenlerinizi kaybedersiniz.İşinizi bile kaybedebilirsiniz'dedi.Baya abarttı anlayacağın.Müziği ne kadar sevdiğimi biliyosun.Yani hayatımın bi parçası.Tabi bu bana 'Eğer ondan ayrılmazsanız eninde sonunda ortaya çıkıcak ve müzik hayatınız biticek' diyerek beni korkuttu.Bende salaklık edip kabul ettim ve sana iğrenç şeyler söylerek seni terkettim.Sonra sen intihar girişiminde bulunduğunda iliklerime kadar kaybetme korkusunu hissettim.Ben ben müziksiz yapabilirdim ama sensiz yapamazdım Deniz bunu anladım.O yüzden her şeyi bir kenara bırakıp hayatımın değil de kalbimin bi parçası olan sana koştum."

Dedikleriyle şok olmuş bi şekilde yüzüne bakıyordum.

"B-ben.."

"Bana inanmıyosan Batuhan'a sorabilirsin o da biliyo."

Batu biliyodu ve o kadar acı çekmeme rağmen bana hiç bi şey söylememiş miydi.

"B-bana biraz zaman ver.Sadece sadece git tamam mı?Şu an yanlız kalmak istiyorum.Lütfen sadece git Kuvars."

Hiç bir şey demeden anlayışla başını salladı ve ayağı kalktı.Önümden geçerken eğilim saçlarımı öptü ve kulağıma fısıldadı.

"Seni seviyorum.Sadece bunu bil."

DENİZ  -BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin