part 5

8 0 0
                                    

"pasal Kau arh kita kna denda tdi  , sakit kaki aku  ." kata hope sambil makan mee goreng  .

"alah sorry arh aku ngantuk siot tdi  , siyes aku ckp  ." jelas suga yg tgh minum cendol  .

"first day kat sekolah un kena denda  ,huwaaa" ngadu jimin sambil minum cendol suga  .

"deyy , asal Kau minum cendol aku!  ." marah suga  . "alah ganti rugi arh.. " kata jimin . "ganti rugi mende" kata suga   , jimin hanya berdiam diri  .

                                  __

Selepas habis kelas   , pada waktu malam  .

"weyh , hyung  . Amacam tdi kena denda " gelak sehun smbil menyediakan  barang barang yg nak di bawa ke kelas malam .
"penatttt oii  ." kata suga yg sdh get ready awal awal  . "nasib aku maaf kan Kau sugeh " kata hope yg baru sahaja memakai baju   .

"isshh , aku janji x wat lagi  , lagi un kita sume dh janji nak belajar rajin rajin baru naik kelas  "  kata suga panjang lebar  . "arh bagus arh tu " kata hope yg membawa buku buku  kelas malam  .

"dah dah  jom  , cpt nak gi kelas malam ni  . Nasib kelas malam semua student kelas 1-3 kna campur  ." kata sehun yg sdh Lama menunggu di luar smbil memerhati kan pergaduhan mereka yg tidak habis habis itu .

                                  __

Kelas malam

"yoww  , pe khabar  guyss" kata baekhyun  yg baru sampai bersama  sama dgn namjoon dan Jin  .

"baik jerr" sehun membalas  .

"weyh  , lapar siot "  . Semua memandang ke arah jimin  .

"Kau tau makan je kan? Eyh , ada kang aku masak Kan Kau lembu seekor " geram kook di buat nya  .

"dah dah  , study first  . Kata nak naik kelas " kata jin  .

"okay " sahut mereka semua  .

Tiba tiba  .

"bangun class" kata seorang guru yg bernama cikgu suho  .

"selamat malam cikgu " semua student bersuara .

"oky  , saya akan bagi kamu kertas soalan dan saya ingin kamu menjawab kertas soalan ini dalam masa yg di beri 1 Jam  . " arahan dri cikgu suho sambil mengagihkan kertas soalan  .

"boleh mula dri skrg  ." from cikgu suho  .

Namjoon  melihat ke Soalan 1    , soalan itu nampak begitu senang .

Namjoon pun membaca soalan itu  .
' bina pantun 4 kerat ' . "ehek , easy lah " kata Namjoon.

     Jangan takut ,
                 Jangan kuatir ,
Itu kentut ,
           Bukan petir .

" percaya lah bahawasanya saya akan naik ke kelas satu " kata namjoon dgn perlahan  .

                                  __

V sdh habis soalan 1-3  , skrg dia berada di soalan  4  .

Soalan 4 :

Kanser apa kah yg di hadapi oleh upin dan ipin?  .

"hehe  , sume soalan dia bodoh bodoh siot , "jawapan dia kanser rambut arh" kata v  .

"pss pss"  . V melihat ke arah manusia yg membuat bunyi itu "jawapan dia kanser Tumbesaran  , hehe" kata sehun .

"ouh okok , hehe " kata v sambil gelak kecil  .

Masa tamat .

Mereka pun menghantar kertas kertas soalan kepada cikgu suho  dan bergerak ke kantin  untuk makan malam  .

Bersambung .

Insyaallah author akan update kalau ada masa free  . Jangan lupa follow author and vote oky , supaya tmbh semangat author  . Terima kasih💙😊












You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 15, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

' BTS highschool [story]Where stories live. Discover now