🖤 Přespávačka 🖤

169 11 0
                                    

Došli jsme domů asi ve čtvrt na jednu ráno a asi trošku připitý, jelikož se na párty propašoval chlast, ale najednou, když jsem odemikal dveře Ed mě obejmul, mně se zatajil dech, ale snažil jsem se dýchat normálně. On pak prolomil ticho.
,,Díky moc že tu jsi.''
,,Tak jdem domů nebo nebo mě začneš i muckat?'' Provokoval jsem ho.

Doma

Došli jsme po schodech do mého pokoje a ještě že mamka s taťkou byli na dva dny pryč.

,,Chceš spát dole na gauči nebo tady vedle mojí postele na matraci?''
,,Asi spíš tady, pokud to nevadí.''

Rozložil jsem mu na zemi a šel pro deky, mezi tím si Eddie sedl na mojí postel a začal pomalu usínat. Když jsem přišel tak spal, ale asi ne tak moc abych ho neprobudil. Hodil jsem s dekama na postel a Eds sebou trhnul a rozspale říkal: ,,Hele ty mě jednou zabiješ.''
,,S chutí vaše veličenstvo!''

Prohlásil jsem a tím začala polštářová bitva. Eddie se nedal, ale asi po pěti minutách byl ''mrtvej''.

,,No co si pustit nějaký songy?'' Zeptal jsem se.
,,Mohli by jsme.'' A pustil rádio, co jsem mě položené na stole. Zvedl jsem se z postele a začal tančit, když hráli Radio Gaga od Queen, přidal se i Ed a chytil mě za ruce. Začali jsme dělat totální kraviny a lítali po pokoji jak šílený.
Pak jsme padli únavou, ještě jsem vypnul rádio a šel se prevlíknout.

Když jsem přišel z koupelny viděl jsem jak se Eddie převlíká do mýho tricka, to mi tolik nevadilo, ale jelikož jsem vyšší tak mu to triko bylo asi po kolena. Začali jsme se oba smát. Sedl jsem si k němu na postel a dodal.
,,Moc se tu na zemi spát nechce co?''
,,No vlastně ani ne.''
Lehl si ke mě do postele, zachumlal se do mojí deky, usnul a já po chvíli taky.


Čauky, jsem tu s novou kapitolou a doufám že se vám líbí.
Omlouvám se za gramatické chyby.
Pokud se líbí příběh, tak hoď follow aby ti nic neuniklo a ohodnoť ❤❤

Don't tell lies        •Reddie•Kde žijí příběhy. Začni objevovat