🖤 Skoč! 🖤

102 6 4
                                    

...když najednou z křoví vyletěl...

,, Stanley?! Ou Bože já se tak lekl, ty blázne!'' Vykřikl Eddie zatím co se ke mě tiskl jak to jde nejvíc.
Strašně jsme se smáli, když vylezli i ostatní z Loserů. ,,Vy jste nás špehovali, jó?'' Řekl jsem s humorem. ,, No jo, vám dvou se nedá věřit, když jste spolu'' Mrkla na mě Bev. ,, Hej, není to tak jak to vypadá!'' Kopl jsem lehce do Bev a začali jsme se smát.
Šli jsme si sednout na naše oblíbený místo.
Vyndal jsem z batohu bonbóny a otevřel je, pak jsem vyndal i jedno cigáro a zápalil si, ale to se Eddiemu nelíbilo: ,, Ty bastarde! Proč! Jak?!''

Začal trojčit, vzal mi cigaretu z ruky, ale já mu foukl dým do obličeje, vzal ho a dal ho Bev. Ta si potáhla A dívala se na nás jak se pereme. ,,Hej! N..nechte se vy h..hrdličky, j..jdem do v..vody, hned! Vykřikl Bill a ostatní přikývli, ale pomalu se neudrželi smíchy.

Po pár hodinách jsem se rozhodl, že půjdu a uklidím doma.
,, To je škoda, mohla být ještě sranda.''  Snažili se mě Mike s Benem zastavit, ale už jsem nemohl. ,,Richie, počkej už asi budu muset taky, můžu jít s tebou?'' Přiběhl ten malý vrabčák..Teda Eddie. ,, Ale jo, ale tobě nevadí že kouřim?''
,,Asi si budu muset zvyknout.'' Bev s Benem na nás pokřikovali, že jsme hrdličky. Otočil jsem se, vyplázl na ně jazyk a šli jsme.

Ta dáá, takže se ,,zatím,, nic moc špatného nestalo. Běžné léto puberťáků. Nebojte bude to za chvíli napínavý. Každopádně, jestli se příběh líbí tak hlásujte,sdílené mezi další Reddie fans a pište hezuu komentáře. Díkyy ❤❤

Don't tell lies        •Reddie•Kde žijí příběhy. Začni objevovat