•2•

51 2 0
                                    

Stau si imi aduc aminte de tot....am venit la tine, luandu-mi inima in dinti si ti-am spus"te plac" atunci ai inceput sa razi.... m-am simtit tare prost..... am vrut sa ma sinucid.....am plans ore, sau poate zile..... nu ma puteam stapani..... ai zis ca sunt urata.....ca sunt saraca......... ca sunt taranca.......ca sunt proasta..... m-a durut, iarasi.... aveam un corp frumos, eram destul de frumoasa dar eram cam grasa. Parintii mei au o firma de succes, nu sunt saraca. Am locuit intotdeauna la oras,nu sunt taranca. Am avut doar medii de 10, nu sunt proasta..... Daca cineva mi-ar fi spus asta, nu mi-ar fi pasat, dar ai spus-o tu si asta ma doare, ma ucide pe interior.A doua zi am venit iarasi la scoala.... erai cu prietenii tai si cu ea...... ati inceput sa radeti de mine, tu ai strigat "poti sa ma placi, tot la fel de proasta si de urata ramai, taranco" . Am fugit in baie.... am plans .......nu intelegeam de ce faceai asta..... tu o iubeai pe ea. Avea silicon peste tot, se imbraca cu haine mulate, fuma, bea alcool, se droga, isi pierduse virginitatea la 13 ani..... dar avea ceva si mai important.... pe tine .Am invidiat-o si inca o invidiez, pentru ca te are pe tine......

                                                  💣                                                  💊

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

                                                  💣
                                                  💊

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

M-am schimbatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum