Şaşırdınız dimi ashsksj başka bir kitaba bakarken bunu gördüm ve aaa böyle bir kitabım vardı deyip birden bölüm atmaya karar verdim
Bunu bir manga çizim kitabından çizdim okulda çizmiştim galiba çok hatırlamıyorum
Kitap da belki görmüşsünüzdürSırada gözlerinizi yakacak ilkokul çizimleri köşesi
Allahım şu duruşa şu ölçüye bak arabanın neresine girdin sen öyle
Ve komik olan tarafı ne biliyor musunuz...Bu kişi kim bilmiyorsunuz...
Bu kişi...GWEN! (Bilen bilir XD)
İlk tasarladığımda böyleydi ve başka bir hikayede karakterdi :D hey gidi günler
Kusura bakmayın çevirmeye üşendim. Bunlar arkarianla isabell ben zamanın bekçileri diye bir kitapta gördüm bu karakteri ve arkarianı ilk okuduğumda çok fena düşmüştüm. Mavi saçlı eflatun gözlü bir büyücüydü kendisi... (Bu kitabı okurken 12 yada 13 yaşındaydım galiba) o yüzden arkarianı da bir hikayemde karakter olarak kullandım aslında daha sırası gelmemişti ama XD kayıp savaşçıdaki bir karakterdi. Devam etmeyeceğim için spoiler vereyim biraz hikayeyi okumayanlar burayı atlasın. Gecenin anne babası çok küçükken bir araba kazasında ölüyor sonra arkarianı onu yanına alıyor ve eğitiyor güçlerini kontrol etmeyi öğretiyor. Arkarianı 18 yaşında görünmesine rağmen 200 küsür yaşında yaşlanmaya gücü var. İsabell de daha sonradan büyücü olduğunu öğrenen bir karakter aslında onlara büyücü denmiyor da anılan deniyor. Kitabın konusu baya ilginçti geçmişi değiştirip şu an güçlenmeye çalışan kaos kraliçesi in planlarını falan bozuyorlardı sürekli geçmişe farklı kimliklerde gidiyorlar ama hiç bir şeyi değiştirmem ek zorundalar aynı zamanda.
İşte benim yazdığım hikayenin konusu şöyleydi. Arkarianı gwenş büyütüyor gwen de bu kitaptaki karakterler gibi görevlere gidiyor falan sonra bir takım olaylar oluyor ve gecenin ne kadar güçlü olduğu açığa çıkıyor aynı zamanda gwen de baya asi biri oluyor ama bu sıralarda daha çocuk. Sonra bu anılanlar dediğimiz insanların lideri onu başka boyuttaki (hani şu ismini benim bile unuttuğum gecenin şu an çalıştığı yer) yere satıyor. SATIYOR.
İşte gecenin böyle bir geçmişi vardı...Sırada tipi kaymış sophie ve howlcuğum. Yanlış anlamayın sophie yi çok severim ve onları da baya shipliyorum ama çizim :'D Bu animeyi çok küçükken yaaa animeyi dgmyi hatta belkide avatarı bile bilmezken izlemiştim. Tam emin değilim ama howl ilk aşkım olmuş olabilir...
Güzel gülen çürük çilek kafalı evladımız... Yerim seni
Hala tamakiyi bilmeyen mi var aaaaaa. AAAAAAAAAA. KOŞ HEMEN OURAN HİGH SCHOL HOST CLUB İZLE!
ama bak hİgh olandan
Bu gazla anca bu kadar hadi hepinize sınavda çakmamalar