1. Bölüm

1 0 0
                                    

Sabah saat 08:05
Kalkmış kamaşan gözlerimi kırpıştırıyordum.Gözlerimi iyice açtığımda yerde yatan kuzenim Arya'ya baktım.Göz devirip sıcacık yatağımdan çıktım ve Arya'yı dürttüm."Arya..Aryaa.." diye söylenmeye başladım uykulu halimle.Arya sadece "hm?" demekle yetindi.Onu sertçe dürtüp kafamı saate kaldırmamla saatin 8 olduğunu fark etmem bir oldu, "ARYA KALKAR MISIN SAAT 8!" diye bağırsam da Arya bana "boşver ya yat işte.."cevabını vermeyi tercih etti."Kalkmıyor musun?" dediğimde "ı-ıh" cevabını aldım.Dolabımı açıp siyah pantolon ve beyaz gömlek çıkartıp giydim.Dünden hazır olan çantamı almak için Arya'nın bacaklarına basarak yatağımın tarafına geçtim.Arya çığlık atarak gözbandını sanki savaştaymış gibi bakarak açtı.Ona dönüp kahkaha attığımda bana sövdüğünü anlayabiliyordum.Ayağa kalkıp çalışma masamın üzerine koyduğu siyah gömlek ve siyah pantolonu giydi.Onun çantası da dünden hazır olduğu için sıkıntı yapmadı.Çantamı o sırada alıp çalışma masamın iraya koydum ve boy aynama geçtim.Bulduğum ilk toka ile saçımı at kuyruğu yapıp telefona sarıldım.Deniz'i arayıp "Neredesiniz?" diye sordum.Deniz"evinin önündeyiz bekliyoruz çabuk gelin" diyip telefonu kapattı.Çantamı koluma takıp Arya'dan çabuk olmasını istedim.Çantasını koluna takıp bana hazırım bakışı attı.Kapıya doğru hızlı adımlarla yürüdük.Ben converse o ise nike ayakkabılarını giydi.Kapıyı açıp hızlıca aşağıya yöneldim.Kapıdan gülümseyerek çıktım ve Arya arkamdan 'nasıl buraya düştüm' bakışıyla kapıdan çıktı.Deniz, Zuhal, Alp ve Dicle vardı sadece eksikliği fark ettiğimde onlara "diğerleri nerede?"diye sordum Deniz "okuldalar" dedi.Peki diyip omuz salladım ve hep birlikte aldığımız adım ile okula yol aldık.Okula girdiğimizde Tolga ve Tuana bize katıldı.Tolga bana bakıp "Nasılsın minik?" dedi.Gülümseyip "iyiyim" dedim.Arya kafasını uzatıp "sormadın ama bende iyiyim" diyerek biraz konuşmak istesede Tolgayla aralarındaki o gergin hava gitmiyordu, Tolga, Arya'ya sadece yandan bakıp omuz sallayarak önüne döndü.Sınıfa vardığımızda en arkaya çantaları koyup ardından biz oturduk.
Saat 03:10
Çantamı sıkıntıyla koluma takıp bizimkilere döndüm "O nasıl dersdi bee" diyip silkeledim kendimi.Dicle "Bana bir uyku çökmüş öff" dedi ve gülümsedi.Sınıftan çıkıp direkt bahçeye okuldan kurtulmak için hızlı adımlarla yürüdük.Her zaman gittiğimiz bir park vardı, biraz küçüktü ve etrafı binalarla çevriliydi.Karşısındaki markete, çantalarımızı parkta oturmak isteyenlere emanet eder paraları alıp marketten yiyecekleri alıp gelirdik.Çantaları yere fırlatırcasına koyup Deniz ile markete gitmek için yanlarından uzaklaştık.Marketten alacaklarımız belliydi bu yüzden en azından şuan için uzun sürmedi market maceramız.Bizimkilerin yanına döndüğümüze poşetlerden yiyecekleri çıkartıp açtık ve sohbet ederek yemeye başladık.Zuhal "Canlar haftaya kimya yazılısı var yine aynı sistem gidelim.Bu sınav zor olabilir." dedi.Bu arada sistemimiz de Denizler de buluşurduk.Zuhal ve Tolga ders anlatır Alp ve ben ders kitabı getirirdik.Dicle de sınav sorularına yakın sorular bulup gelirdi.Sınav haftaya salı günü, bugün ise perşembeydi.Zuhal ardından "Cumartesi çalışırız." diye plan sundu.Kafamı olumlu anlamda sallayıp "olur" dedim.Koşarak bize yaklaşan kişinin yüzünü görmek için kafamı kaldırdığımda gelen kişinin Derin olduğunu gördüm, Derin ile aynı sınıftayız hatta bizim evin karşısında oturuyor.Her akşam konuşurduk balkondan.Çok iyi bir kızdır kendisi.Yanımıza oturup ağzına bir cips attı ve konuşmaya coşkulu fakat koştuğu için soluk soluğa "Bende geliyorum" diyerek giriş yaptı.Bende "Gel gel başımızın üstünde yerin var" diyip gülümsedim.Soluk soluğa kaldığı için eliyle her yerde su arıyor ama Deniz ve Tolga sakladığı için bulamıyordu, Dicle bunu gördüğü için Deniz'in arkasındaki suyu alıp Derin'e uzattığında "ah be" dercesine bir sesi duyduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yıldızlar GecesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin