Amali
,,Cože?!" vykulila Sophii oči a podívala se na mě.
,,Co je?" zasmála jsem se a vypla film který právě teď skončil.
,,No že už bude 7" podívala se na mě smutně a já pochopila že bude muset jít domů.
,,Achjo...tak jo, ale chtěla bych tento týden ještě stebou strávit co nejvíc času prosím!" objala jsem ji a ona se usmála.
,,Hele v pátek je hauska u Michaela takže by jsme tam mohli jít! Co na to říkáš?" usmála se na mě a já hned kývla hlavou na náznak souhlasu.
,,Jasně že jo! Že se ptáš! Poslední hauska v tomto roce! A hlavně stebou!!" usmála jsem se a objala ji.
,,Děkuji, jseš úžasná pa" obula se a odešla.
,,Pa zítra ve škole" ještě jsem ji zamávala a šla nahoru do mého pokoje.
Lehla jsem si do postele a vzala si mobil do ruky. Projížděla jsem sociální sítě a pak mě napadlo dát nějakou novou fotku na IG.
Vyfotila jsem se (média)
You will always be in my heart❤️
Vypla jsem mobil a lehla si znovu do postele.
,,Bože proč je taková nuda sakra?!" převalovala jsem se sem a tam.
,,Cože? To je teprve půl 8?" protočila jsem očima a rozhodla si dát anketu na IG story.
Někdo psát? (Nuda)
Ano❤️ Ne💔
Vypla jsem mobil a čekala až někdo napíše.
Po asi půl hodině jsem se podívala na mobil a bylo tam strašně moc zpráv, ale ta jedna mě zarazila.
Byla od Martinuse
Martinus Gunnarsen vám chce poslat zprávu
Potvrdila jsem mu to a čekala
Martinus Gunnarsen: Ahoj Ami🤍
Aha?... Ami tak mi říkal vždycky jen on. To jsem na něm zbožňovala.
Amali Føns: Co chceš Martinusi?🤔😒
Martinus Gunnarsen: Notaak buď v klidu!!!☺️😉 já se jenom taky nudím a tak jsem ti napsal nic víc nic míň.
Amali Føns: Aha, já jenom že nevím co by jsme si spolu měli zrovna my dva psát
Vypla jsem mobil a šla dolů do kuchyně se napít vody. Na toto fakt nemám nechápu ho sakra.
,,Jee ahoj mamii a Tati" skočila jsem jim do náruče a oni mě objali.
,,Ahij broučku, my jdeme spat ano? Jsme unavení" pohladila mě máma po hlavě a táta mi dal pusu na čelo.
,,Jj jen běžte dobrou" kývla jsem a vyběhla hned schody nahoru.
Podívala jsem se na mobil a bylo tam asi 5 zpráv od Martinuse. Achjo
Martinus Gunnarsen: No tak třeba, co nového?
Martinus Gunnarsen: Máš kluka?
Martinus Gunnarsen: Haló? Jsi tu???
Martinus Gunnarsen: Ami?💔 halooo
Jžš...
Amali Føns: Panebože Martinusi! Já tady nejsem ani ne 5 minut a ty mě tady zaspamuješ celý mobil🤦♀️
Martinus Gunnarsen: Já se o tebe bál!!!
Panebože Tinusi.... na co si tu zase hraješ?
Amali Føns: Jj to známe
Martinus Gunnarsen: No to je ale jedno tak co máš kluka?
Amali Føns: Proč tě to zajímá proboha?🙎🏻♀️
Martinus Gunnarsen: Máš? Pořád si mi neodpověděla
Amali Føns: Tak když to chceš vědět....
ANO MÁMMartinus Gunnarsen: Ty jseš pořád s tím Jackem?
Amali Føns: Jo, proč? Problém
Martinus Gunnarsen: Ne já to jenom nechápu, nechápu jak s nim můžeš být tak dlouho. Bych nedal být s někým tak dlouho. By mě pak nebavil. Bych si musel zašukat i s někým jiným. Ale představa že bych tady rok šukal jednu a tu stejnou holku taaak to by asi nešlooo🙅
Lol
Amali Føns: Hele Martinusi jestli miluješ není co řešit...., ale proč já ti to vlastně vysvětluji? Proč to zrovna vysvětluji děvkařovi? Proč to zrovna vysvětluji člověku, který byl můj nejlepší kamarád a kterému jsem nejvíc věřila? Dokonce víc než Sophii....
Vypla jsem mobil a hodila ho někam do rohu pokoje a zabalila se do deky.
Je to tu zas. Martinus mě tak trápí. Nechápu co jsem mu udělala. Vykecal všechno moje tajemství co jsem mu řekla.
Začal mě ponižovat a ignorovat. A to stejný jeho druhý bratr, akorát s Martinusem jsem si víc rozuměla.Nevím co se s nimi stalo a chci konečně vysvětlení!
🎁Hi guys🎁
❣️I hope you like it❣️
ČTEŠ
Christmas with Marcus and Martinus
FanfictionNikdy jsem si nemyslela že tyhle Vánoce budou mými nejhoršími i nejlepšími. ❣️POZOR❣️- v tomto příběhu se můžou vyskytovat nevhodné scény a slova‼️