Christmas Day
Amali
,,Dobré ráno" promnula jsem si oči a protáhla se. Sedla jsem si a otočila se na ležící Sophii vedle mě.
,,Ach dobré" zívla si a taky si sedla.
,,Dneska už jedu" sedla si naproti mě a já jen sklopila smutně hlavu.
Mlčky jsme seděli naproti sobě se spojenýma rukama.
,,Už budu muset jít" stoupla si a začala se oblíkat.
,,Dobře" stoupla jsem si taky a šla ji doprovodit ke dveřím.
,,Nezapomeň mi volat a psát!" řekla jsem ji s hned na to jsem ji obejmula.
,,Mám tě strašně moc ráda Sophii" brečela jsem ji do mikiny.
,,Já tebe taky zlato a neboj budu ti volat a psát každý den" dala mi pusu na čelo a odešla.
•••••••••
Sedím už asi hodinu v obýváku na gauči a cpu se cukrovýma.
Mum❤️: Broučku s tatínkem ti přejeme šťastné a veselé Vánoce🎄🎁 moc tě milujeme💖a taky nám moc chybíš💔 dárečky máš všechny pod stromečkem💓posíláme ti velkou pusinku💋papa👋
Amali❤️: Moc děkuji💖taky vás moc miluju❤️moc mi chybíte💔pa
Šla jsem do kuchyňe si udělat čaj, když v tom se ozval zvonek.
,,Kdo to je zasss? Vždyť jsou Vánoce..."
,,CO VY TADY DĚLÁTE?!" vykulila jsem oči a chtěla hned zavřít dveře, ale ten jeden parchant tam stihl dát nohu.
,,Klídek" usmál se na mě Martinus. Ten jeho slizký smích se mi hnusný...
,,JÁ JSEM V KLIDU! Jenom nechápu co tady děláte? A ještě k tomu v den VÁNOC?!" zkřížila jsem ruce a opřela se o futra.
,,Můžeme dovnitř? Venku je celkem zima..." zeptal se Marcus a já znechuceně obrátila očima.
,,Achjo.. tak jo v klidu! Dneska jsou Vánoce takže musíme být na sebe milí aspoň jeden den" řekla jsem a odstoupila od dveří, aby mohli projít.
,,Děkujeme ti" řekli oba naráz a já se zarazila.
,,Bože, to už nedělejte!"
,,Co?" řekli zase na ráz
,,Toto!" vykřikla jsem a oni se na sebe nechápavě podívali.
,,To jak mluvíte zároveň je to strašidelný..." řekla jsem a šla do kuchyně jim udělat čaj a nachystat něco k jídlo.
••••••••••
,,No tak tady máte" donesla jsem jim cukroví, když mi všechno vysvětlili.
,,Jenom pořád nechápu že vy dva máte trávit semnou Vánoce...." pokroutila jsem nechápavě hlavou.
,,To mi pořád nejde do hlavy" řekla jsem.
,,No to nám povídej..." řekl zas Martinus a já se na něho nechápavě podívala.
,,Taky by jsme chtěli trávit Vánoce doma s rodinou.... myslíš že nám je příjemný být s osobou, která nás nemá ráda!?" skoro řval.
,,Co?!" postavila jsem se. ,,Já že vás nemám ráda?! To jsem neřekla! To vy mě nemáte rádi! vykřikla jsem zas pro změnu já.
,,Cože? To jsme neřekli?!" vyskočili oba dva.
,,To vy jste se na mě vysrali!" odignorovala jsem jejich původní odpověd.
Oba dva se na mě podívali a já jsem si zakryla pusu. Takhle jsem to nechtěla říct, a už vůbec ne na Vánoce.... sakra
,,Hele hele, uklidníme to ano?" vyskočil Marcus ke mě a objal mě jednou rukou.Fuj? To je nechutný....
,,Tak co kdyby jsme se udobřili? A zahráli nějakou hru?! Co na to říkáte?! Bude sranda pojďte!" vypískl Marcus jak malý mimino.
,,Hlavně to ne..." pleskla jsem se do čela a Martinus jen protočil očima.
Co pořád má proti mě?! Vždycky měl něco proti mě.
,,A co kdyby jsme si dali i nějaký to vínečko? Když už jsou ty vánoce" usmála jsem se a oni jen přikývli.
Marcus s Martinusem si sedli na koberec v obýváku u krbu a já zašla pro něco na pití a k jídlu.
,,Hele celkem se tam už zatáhlo..." řekla jsem a podala jim víno.
Oni se jen usmáli a poděkovali.
,,Takže co kdyby jsme si zahráli flašku? A něco se o sobě aspoň trochu dozvěděli?" zeptal se Marcus a vytáhl prázdnou flašku před nás.
,,Ehm no j-"
,,Jo to by šlo" řekl Martinus a já se jen na něho nechápavě podívala a on se usmál.
••••••••
,,Tak další otázka na tebe" složil si ruce do klína Marcus.
,,Máš kluka?" vypadlo z Marcuse.
❤️❤️❤️
ČTEŠ
Christmas with Marcus and Martinus
FanfictionNikdy jsem si nemyslela že tyhle Vánoce budou mými nejhoršími i nejlepšími. ❣️POZOR❣️- v tomto příběhu se můžou vyskytovat nevhodné scény a slova‼️