Taehyung anlatımıyla
Toplantıdan yeni gelmiştik. Sonra Jugkook'un evine geçip koltuklara oturduk. Ve bugün olanlar hakkında konuşmaya başladılar. "Bence kızlar çokta fena değil yani" dedi Jugkook. Bu çocuk insanı delirtir ya. Sanki güle oynaya evleniyoruz. "Hıı be demezsin kız bana yiyecek gibi bakıyordu" dedi Yoongi hyung. Haklıydı aslında kız çok pis bakışlar atıyordu.Bende bir yandan onları duymamazlıktan gelerek gerekli sözleşmeyi hazırlıyorum. Aslında bakılırsa bu evliliği Jugkook hiç istememişti. Ana şu an en heveslimiz o. Benim için değişen çok bir şey yoktu. Sonuçta bu bir mantık evliliğiydi. Ama Yoongi hyung ve Jugkook üzülüyordu. Sonuçta eskisi kadar rahat olmayacaklardı. Jin hyung ise o hiç bir şeyi kafasına takmıyor.
Bir yandan bunları düşünürken sözleşmenin maddelerini hazırladım. Sonra Chaeyoung'a mesaj attım. Numarasını internetten buldum.
Chaeyoung Hanım: Sözleşme hazır yarın şirkete getiririm.
Yazıp kapattım. Sonra aradan çok geçmeden mesaj geldi.
Chaeyoung anlatımıyla
Evde kızlarla otururken birden mesaj geldi.
+905*****: Sözleşme hazır yarın şirkete getiririm.
Yazıyordu bende şaşırdım. Sonra aklıma onlar olabileceği geldi önce ona mesaj atıp numarayı kaydettim.
Chaeyoung Hanım: Bekliyorum.
Yazıp kapattım. Sonra kızlarla konuşmaya başladık. Jennie unniem birden "kızlar" diye bağırınca koşarak yukarı çıktık. Karşımızda eli ayağı titreyen bir Jennie görmeyi beklemiyorduk. Sonra Jennie unniem bize telefonda ki mesajları kesildi ve hepimiz sertçe yutkunduk.
Mesajlarda 2 gün sonra Baekhyun'un yarın Koreye geleceği yazıyordu. Ben dona kalmış bir şekilde kızlar bana garip garip hareketler yapıyordu. Baekhyun benim sevgilimdi. Onunla o Amerikada eğitim alacağı için gittiğinde ayrılmak zorunda kalmıştık. Şimdi geri dönüyordu. Kalbim yavaş yavaş atmaya başladı. Onu hâlâ deli gibi seviyorum.
Ve o iki gün sonra geri dönüyor. Şu an mutluluktan ağlamaya başladım. Kızlar beni sarmalarken bende onlara sarıldım. Sonra hepimiz rahat bir uyku için gözlerimizi kapattık başımıza geleceklerden habersiz bir şekilde.
Sabah
Jisoo anlatımıyla
Kahvaltıyı hazırlayıp bütün kızları uyandırdım. Sonra üstümü değiştirmeye gittim. Hepimiz bunları giyinmiştik;
(Siyah Lisa. Gri Rosé. Lisa'nın ayakkabıları da beyaz.)
(Gri jennie. Siyah Jisoo)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bangtanpink Zoraki Evlilik
Romance"Sana değer vereceğimi sanıyorsan..." "Biliyorum yanılıyorum. Anladım artık." "........." Shipler Taehyung + Chaeyoung ♡ VROSÉ Jungkook + Lisa ♡ LİZKOOK Yoongi + Jennie ♡ YOONNİE Jin + Jisoo ♡ JİNSOO