Kapitola 3. Nová postava

10 0 0
                                    

Vypravěč: Želvy, Bombas, April a Casey Jones vyšli ven. Pamatují si že se mají držet ve stínech.

April: Konečně si užijeme svěží noční vzduch.

Bombas: To jo. V kanálech to není to pravé.

Casey Jones: Mám takové podezření že nás někdo sleduje.

Donnie: Taky si to myslím.

Bombas: Ať už nás sleduje bůhví kdo, dozví se o naší existenci.

Raphael (podívá se do temné části domu): Buď to bude po dobrém že se nám ukážeš nebo to bude po zlém že tě odtamtud vyvleču!

Karai (zasměje se): Tak mě zkus vyvléct, pokud si troufáš Pane Raphaeli.

Raphael: JAKŽE JSI MI TO ŘEKLA!?

Mikey: Ajaj. Raph asi bouchne.

Raphael: A DOST! JÁ TĚ ODTAMTUD VYTÁHNU JAKÝMKOLIV ZPŮSOBEM!

Karai: Tak to udělej, pokud si troufáš.

Vypravěč: Raphael skočil do tmy aby ji odtamtud dostal, ale po deseti vteřinách se ozval úder a Raphael na zemi. A poté se jim ukázala.

Mikey: Raphe tak to bych nechtěl být poražen holkou.

Raphael: Mikey já tě asi- (Karai ho přimáčkne víc k zemi) Tak to udělám potom.

Donnie (vybuchne smíchy): Raphe tebe porazila holka! Ty, takovej ranař a holka tě porazí? To snad nemyslíš vážně.

Karai: Ty snad chceš taky Donatello?

Donnie (přestane se smát): Hehe. Sorry. Nechal jsem se unést.

Karai: Já už vás znám, protože když jsem vás sledovala, tak jsem slyšela, jak komu říkáte.

Bombas: Ale stále visí ve vzduchu jedná otázka. Kdo jsi?

Karai: Taky mě to napadlo. Jmenuji se Karai. A zajímalo by mě, co tady děláte?

Raphael: Tak mě pusť a povíme ti to.

Karai (pustí Raphaela): Tak jsem ho pustila. Tak mi řeknete o co vám jde?

Bombas: No my takhle chodíme ven na obhlídku. Rozhodně jsme tu aby byl ve městě pořádek.

Karai: Tak proto jde po vás můj otec. Můj otec mi to nechtěl říct.

Donnie: Ty jsi venku poprvé?

Karai: Ano.

Leo: A Karai smím-li se zeptat, kdo je tvůj otec?

Karai: Můj otec je Trhač.

Raphael: Jestli je tvůj otec Trhač, tak co tady děláš ty?

Karai (pomalu si připraví slzný prach): Nerada to říkám, ale musím jít. Sbohem.

Vypravěč: Karai použila slzný prach aby je mohla opustit. Na Bombase to nefungovalo, ale věděl že jestli se za Karai vydá, želvy se nebudou moci bránit kdyby přišli Foot Boti nebo Kraangové. 

Bombas: Myslím že když Karai půjde za Trhačem a řekne mu o nás určitě se Trhač zeptá, proč nás nezabila. Škoda že není s náma.

Leo: To je pravda.

Vypravěč: Potom vyrazili zpět do kanálů a za Třískou.

Donnie: Mistře. Chci vám něco říct. Viděli jsme holku která se jmenuje Karai. A chci se zeptat jestli ji neznáte.

Tříska: Povím vám to, ale to co řeknu vás zaskočí.

April: Jsme připraveni na vše.

Tříska: Karai je mou dcerou

Teenage Mutant Ninja Turtles v mém podáníKde žijí příběhy. Začni objevovat