( yukarıdaki resmi magazin kapağı)
Tenshi Ent.'da dün gece yaşanan patlama olay yarattı... daha fazlası için
.
.
.
.
.
.
Dün gece 23.47 sularında içeriye yayılan koku ile bir kaç makgöz ve içerideki işçilerden bir kaçının uyanmasıyla harekete geçildi. Makgözlerden biri uyandıktan sonra olayı şöyle anlatıyor: "o gün şirkette işimiz bittiği için eve gitmeliydik ve gidecektik de, fakat odadan çıkmadan önce gelen yanık kokusu beni endişelendirmeye başladı, hemen R****'ye haber verdim, o ise belkide maşanın fişini çekmeyi unuttuğumuzu düşünüyordu, odaya tekrar döndüğümüzde ise bir ses duyuldu, sonra hemen dışarı koştum, dışarısı adeta yanıyordu..." Lalisa Ceo ise başka bir şekilde "sadece Jennie ile uyuyorduk, o kendi odasında ben kendi odamda, sonra ses geldi, Jennie nin odasına gittiğimde o odasında değildi, çoktan dışarı çıkmıştı bile, nasıl olduğu hakkında henüz fikrim yok." olaydan ise tesadüf bir şekilde tehlike atlatmadan geçiren Ceo Jennie şöyle bahsediyor " Ben yanık kokusunu zaten alıyordum, biraz nefes almak için kapıyı açtığımda gecenin bu saatinde makgözlerden 2 tanesi bu katta görür görmez yanlarına gittim tam o sırada ses duyuldu, çok yakın duyuldu, sonra ise arkamda Lalisa vardı, hala neden olduğu bilinmiyor" Patlamanın neden olduğu bilinmiyor, polis ve inceleme ekipleri gibi bir çok Kore polisi iş başında. Şirkette, şirket dışında ve stajyerlerde ayrıca Ceolar da herhangi bir sıkıntı olmadığı söyleniyor. Biraz önce aldığımız bir habere göre polisler " bu sanki bilerek yapılmış gibi " "gaz kaçağı var" gibi cümleler kullanıyor, kimsenin bir fikri yok gibi.
yorumlar: -bu olaya dair yorumlar Tenshi Ent. tarafından gizlenmiştir-