Son dakika. Tenshi Entertainment'ın yakışıklı stajyerleri Kim Seokjin ve Kim Taehyung barda görüntülendi... daha fazlası için
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Tenshi Entertainment'ın yakışıklı stajyerleri Kim Seokjin ve Kim Taehyung barda görüntülendi. Ama asıl konu bu değil. Bazı kişiler yanlarında şirketten olmayan kızlar olduğunu ve çok samimi olduklarını iddia etti. Kim Seokjin daha önceden, eskiden bir playboy olduğunu söylemişti. Akıldaki soru şu "ESKİ PLAYBOY GERİ Mİ DÖNÜYOR?". Konuyla alakalı Ceı Kim Jennie açıklama yaptı "Kızlar mı? Yanlarında kızlar olduğunu kanıtlayabileceğiniz bir fotoğraf yada video var mı? Hayır yok. Haber yapabilirsiniz ama bu konuşma iftiraya kaçıyor. Saçma saçma, kanıtlıyamayacağınız iddialar ortaya atmayın. Ve Kim Seokjin playboyluğa geri dönmedi. Dönmez de. Onun bir sevgilisi var ve çok mutlular. Yalan yanlış şeyler söylemeyin." Olaya karşı tepkiler büyüyor.
Yorumlar:
Bdyee: Seokjin eskiden playboy muymuş?
Yehss_00: Ah... Taehyung'dan beklemezdim.
@hate_: Barda ve tanımadıkları kızlarla? Hiç yakıştıramadım.
@ehuehuuu: Fazla abartıyorsunuz. Yanlarında kızlar olduğu sadece bir iddia. Kesinlikle onlara iftira atıyorlar.
@y_bloom: Siz kim köpek? İkisininde vöyle birşey yapmiycağını biliyoruz. Boş yapmayın aq.
@dier_dier: Seokjin? Sevgilisi olan birine hiç yakıştıramadım.
@gddyehh: Boş yapmayın. Onlar playboy değil. Sadece onları kıskanan kişilerin uydurduğu bişey bu.
@hddeyyy: Şu şirkete iftira atmayı bırakın. Yeter.
@pseerr: Boş yapıyosunuz. Yapmayın.
@ysdrere: Hepsi ölsün.