cinta si tauke polaroid-bab 2

6 1 3
                                    

"haish,mana nak cari kerja ni?

Bebel la macam mana pon azzah,
Bukan dapat buat apa pun.
Ha,tanam anggur la kau.
Teringat kata mak tadi,Hish bikin hati aku tak senang.

"Mak tengok kamu ni banyak sangat la berhenti kerja,baik kamu kahwin senang,suami kamu tanggung kamu,duk rumah jaga anak,lagi baik.

Mak!masalahnya ada ke yg nak anak mak ni?penat la,umur aku baru je 22 tahun kot.

"Termenung la kau,mak dah pesan banyak kali dah..nak kerja buat cara kerja,ni tak..kamu fikir nak tidur je.

Salah aku jugak.
Benda Klau aku tak tidur lepas subuh semalam,aku tak pakai make up dalam bas,orang tu tak langgar aku,pastu aku tak langgar orang sampai skirt aku tertetas,semua benda ni tak jadi auu!!! Hish!stress la.

"Kalau kamu dah kahwin nanti Azzah,kamu juga yang senang..mak bukan apa,dari penat penat kamu kerja,baik kamu kahwin.

Benda aku tak nak kahwin ibu oiii...nasib la mak,aku bukan tak nak kahwin la,aku nak buat semua yang aku suka dulu baru aku fikir nak kahwin.
Susah la Klau semua benda nk laki aku punya izin.

"Nanti dah duduk umah,senang..
Jaga je anak kau,mak yg seronok cucu ramai..hilang la jugak bosan mak.

Kalau aku kahwin awal pon kan,takkan secepat tu aku nak beranak?Ish,ibuuu..please la.














Hai korang!
Acam mana?sorry la..aku bukan tak nak update,tapi aku tengah holiday!
HAHAHHAHA 😂 Klau tak busy pon hari Isnin depan..
Tengok la,
Aku rasa nak buat double chapter.
Tapi tak sure lagy..
Tengah fikir😅😂✨💜

cinta si tauke poloroidWhere stories live. Discover now