3

21 4 17
                                    

Selam bebisler 192819 yıl sonra mekanı bos birakmiyim dedim geldim PQNXKSPWK NEYSE HADİ IISINIZ bi kaç bölüm aticm bugün 💘
~
Selini çıkışta,
satacaktım galiba özgürle gitme istediğim daha ağır basmıştı ailesini evini merak ediyordum sonuçta.

Özgürün sırasına yaklaşıp kulağına doğru fısıldadım.

-İklim- "Şey, birlikte çıkalım mı?"
-Özgür- "olur"

Allah için gülme sen lan o gamzeler ne öha. Birlikte çıkış kapısına doğru yaklaşırken, ardayı gördük ya bende mutluyum Allah Allah başıma ne gelicek diyordum geldi işte pislik.

Burnundan duman mı geliyordu yok yok sümüktür o ya.

-Arda- "Noluyo lan!?"
-İklim- "Ya ardacım Allah için beni sal kardeşim nolur"
-Arda- "kardeş? Biz nişanlıyız bu herif geldikten sonra sana bir şeyler oldu, kendine gel!"

Bunu söyledikten sonra bileğimi sıktığından ağzımdan bir "ah" sesi çıktı. *fstolmzsnızsvnrmtșk*

Özgürün sinirden belli olan damarlarını gördükten sonra, o damarlara da düşmedim değil yani.

-Özgür- "Bırak bileğini!"

Özgür beni kendine doğru çekerken bildiğin dibine girmiştim lan parfümü ne acaba.

-Arda- "asıl sen bırak pușt"

Bu seferde ardanın dibindeydim bu da güzel kokuyo Allahım beni alsana nolur.

Arda'yı itip bağırdım.

-İklim- "Beni salın bi aa tek gidiyorum ben sıktınız iyice!"

İkisini'de şaşkınlık içinde bırakıp çıkışa doğru yöneldim, bir sıkıcı gün daha bitmiş oldu hoş benim için güzeldi harbi hangi parfümleri kullanıyorlardı acaba?

...

-Babam- "1 yıl sonra nikahın var biliyorsun değil mi?!"

Ha?

-İklim- "Ya Biz geçmiş asırda mı yaşıyoruz daha üniversite okumadan neden evleniyorum!? Ayrıca zenginsin beni para için satacaksın diye buna göz yumamam baba!?"

Cevap vermesine fırsat vermeden, merdivenleri hızlıca çıkıp odama gittim. Öten saatim kendime getirmişti beni.

-İklim-"İl- ilaçları- ilaçlarım-"

Ayağa kalkmak istemiştim ama dönen başım buna inat edercesine, beni yere yapıştırmıştı.

Hayır şuan ölemem.

Sürüne sürüne komidine yaklaştım ve ilaç kutumdan, hangi ilaçtan kaç tane olduğunu bilmeden ağzıma attım yere çöküp ağlamaya başladım nolur bir mucize olsun...

Bir kaç dakika sonra ayağa kalabilecek kadar iyi duruma gelmiştim, en azından ölmeyecektim değil mi?

Bu kadar zayıf bir kalbe sahip olmak çok zordu baya zor... Her gün aynı iğrenç tadı olan hapları almam sadece anlık olan ağrılarımı geçiriyordu evet eğer bir sene içinde kalp nakli olmazsam ki kalp nakli olmak çok zor ve uzun süreçli bir şey masada kalma ihtimalim var.

Telefonumun sesiyle derin bir nefes alıp arayan kişiye baktım.

-Özgür- Arıyor...

Oha özgür arıyor harbi mi iyide bu saatte her neyse açmazsam kapanacak.

-İklim- "alo?"
-Özgür- "İyiymisin değil mi?"
-İklim- "İyiyimde bu saatte neden aradın?"

Uymaya daldığımdan saat 3.23 olmuştu yani bu saatte araması için anca beni rüyasında görmesi lazımdı.

-Özgür- "Saçma bir rüya gördüm sadece..."
-İklim- "ne gördün?"
-Özgür- "Kalbin sıkışıyor ve yere düşüyordu- boşversene"
-İklim- "peki görüşürüz"
-Özgür- "kendine iyi bak görüşürüz."

Telefonu kapattım, ve komidine bıraktım rüyasında olan şeyler benim bugün yaşadığım şeylerdi bu olamazdı sadece bir tesadüftü değil mi?

~
Sizi svrm oy vrn bb

Olağanüstü SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin