2. rész

884 20 0
                                    

Továbbra is próbáltam felfogni, hogy mi is történt. Olyan furcsa érzések fogtak el ahogyan beszélt hozzám.. Nem emlékszem arra, hogy láttam - e volna őt az előtt.

*Ő lehet az új srác..?* - Gondoltam magamban.

- AYOO! - Bukkant fel mögöttem Rebeka.
- Oh Jézus..Ilyet többé ne csinálj! - Mondtam de ő csak nevetett.
- Na mesélj csáje! Mivan veled? Olyan másnak tűnsz..Minden oké?
- P-persze. - Dadogtam.
- Hát oké.. Én hiszek neked. De ha bármi is van, szólj nyugodtan! Ha valaki bánt vagy akármi, akkor jövök azt jól seggbe rugom!
- Rendben van! - Válaszoltam nevetve.

*Suli után*

Éppen Rebekát vártam, mert megbeszéltük, hogy iskola után elmegyünk egyet kávézni.

- Helló babygirl! - Úristen ez a hang.. Már egyből tudtam ki az..
- Mit akarsz már megint..? - Kérdeztem sóhajtva.
- Kire vársz szépségem?
- Abba hagynád kérlek ezeket a becézgetéseket?! Nem is ismersz..
- És? Én mindenkit úgy becézek, ahogy akarok! Ha tehetném, akkor akár a ribancomnak is hívhatnálak.
- Elnézést.. A midnek?!
- Hoppá! Talán hangosan mondtam volna? 😏
- Fejezd be kérlek.. - Mondtam
-Mit baby?
- Ezt az egészet! És ne szólíts Baby - nek! Tudod.. Van nevem!
- És mi a neve a kisasszonynak?? - Mondta miközben megint közelebb hajólt az arcomhoz.
- T/N..
- Cuki név egy olyan cuki lánynak amilyen te vagy.. - Mondta a kezeit a derekamra rakva. Én nem tudtam mit tegyek. Csak hevesen kapkodtam a levegőt.
- Félsz tőlem? - Kérdezte
- N-nem tudom.. De kérlek engedj el..Nem akarom, hogy bárki meglásson minket így.
- Ahogy akarod hercegnőm. - Mondta miközben végre elengedett.
- És neked mi a neved?
- Jeon Jungkook vagyok édes.
- Oh oké rendben.. De mostmár menj el kérlek..
- Miért?? - Kérdezte enyhén dühösen.
- Mert a legjobb barátnőm bármikor itt lehet és nem akarom, hogy együtt lásson minket..
- Hát jó.. - Mondta majd elment.

Később Rebekával elindultunk a Starbucks-ba, ahol mindketten le ültünk meginni a kávénkat.

- Meséld már el, hogy mi történt ma veled! Már megint olyan más vagy..
- Rebeka.. Minden Rendben van.. Kérlek ne aggódj.
- Jólvan én hiszek neked.
- Köszönöm..
- Szerinted is jóképű az új csávó?? - Kérdezte.
- Azt se tudom ki az..
- Áhh valami Jungkook a neve..
*Na bassza meg.. * - Gondoltam.
- Hát.. Biztos.. Nem tudom..
- És amúgy 12. osztályba jár!
- Nah! Isten áldja - Válaszoltam.

*Este*

Semmit nem vártam jobban annál, hogy végre lefeküdjek aludni és mindent kiverjek a fejemből. De akárhogy is próbáltam, Jungkook-ot nem tudtam elfelejteni.. Annyira különös és furcsa volt , amikor hozzám szólt és meg érintett..Egyszerre zavart, de ugyanakkor jól is esett.. Nem tudom miért.. De nem szerethetek belé, mert nyilvánvalóan csak kifog használni, azután pedig egy jót fog röhögni rajtam..


Az új srác Where stories live. Discover now